וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוף איגרוף תאילנדי הכה אב ובתו בכביש וגרם להם נזק בלתי הפיך

30.1.2017 / 11:18

אלוף האיגרוף התאילנדי, דניאל וולוסאגה, נתפס במצלמה מעיף אגרופים לאב ובתו ומפיל את האב בנוקאאוט חסר רחמים והכה את הבת כה קשה עד שהיא אינה מסוגלת לחייך. הוא הסגיר את עצמו למשטרה

nine

דניאל וולוסאגה בן ה-30, אלוף איגרוף תאילנדי, הסגיר עצמו אתמול לידי המשטרה אחרי שתועד מכה באגרופים אב ובתו בכביש. השניים, נייתן האריס ובתו, תושבי גולד קואוסט, אוסטרליה, מצאו עצמם במרכז זירת איגרוף בשבת האחרונה ונאלצו להיאבק מול מתאגרף עצבני, שככל הנראה התעצבן ממשהו שקרה על הכביש.

בתקשורת המקומית דווח שהתוקף נראה רץ לכיוון הרכב של נייתן, שמספיק לצאת ממנו, ומכה אותו באגרופים מספר פעמים. מהר מאוד הוא עובר להכות את בתו שמנסה נואשות להוריד אותו מאביה. אחרי שהוא מפיל את האב לרצפה באגרוף שמשאיר אותו ללא הכרה, הבת ממשיכה להיאבק בתוקף וסופגת ממנו עוד מספר אגרופים כואבים. לבסוף המתאגרף נראה בורח מזירת הפשע ונמלט מהמקום עם הרכב שלו, כשהוא משאיר מאחור את הבת זועקת בקול ומקללת את המתאגרף.

אלוף איגרוף תאילנדי מכה אב ובתו בכביש. צילום מסך
האלוף איגרוף תאילנדי והמכות/צילום מסך

עוד בנושא

עוד באותו נושא

מתאגרף שניצח בקטטה מול 12 אנשים עלול להישלח לכלא

לכתבה המלאה

פרמדיקים שהוזעקו למקום הצליחו לייצב את מר האריס שאיבד את הכרתו למשך 5 דקות ונשמע מבולבל לאחר מכן. הוא שוחרר מבית החולים האוניברסיטאי גולד קוסט לאחר שנשאר שם למעקב למשך הלילה. בתו, שנאלצה לעבור צילומי רנטגן, אינה מסוגלת לחייך. אמה מספרת שבכל פעם שהיא מנסה, היא צועקת מכאבים.

וולוסאגה הסגיר עצמו למשטרת סאות'פורט אתמול, כשהוא מואשם בשני סעיפים חמורים של תקיפה שגרמו לפגיעה גופנית.

  • עוד באותו נושא:
  • איגרוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully