וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המהפכה הושלמה. מעכשיו, חובת ההוכחה על רנה מולנסטיין"

30.1.2017 / 10:14

עם שבעה שינויים בהרכב, במכבי חיפה מצפים לראות שינוי כבר הערב (שני, 21:00, ספורט 5) מול מכבי תל אביב. המאמן כינס את השחקנים: "זה משחק חשוב עבור המועדון הזה, וגם עבורכם". גורם על אלטמן: "יש סגל מספיק טוב, איתו או בלעדיו"

אתר רשמי

"המהפכה שעשינו בחודש ינואר הסתיימה. מעכשיו, חובת ההוכחה היא על רנה מולנסטיין והשחקנים. יש להם את כל הכלים להצליח". כך אמרו במכבי חיפה לקראת המשחק המסקרן הערב (שני, 21:00, ספורט 5) מול מכבי תל אביב. האצטדיון בחיפה יהיה מלא הערב והאוהדים מכינים תצוגה לקראת המשחק. "אסור שהקבוצה תגיע למצב שבו היא נלחמת על הפלייאוף העליון. התוצאות חייבות להגיע מהר, עכשיו. אחרת נמצא את עצמנו במצב לא נעים", אמרו במועדון. במכבי חיפה יודעים שתוצאה טובה יכולה להוביל לתקופה חדשה: שלושה מתוך ארבעת המשחקים הקרובים (אשקלון, דרבי, כפר סבא ואשדוד) יהיו מול קבוצות תחתית. "זה משחק חשוב עבור המועדון הזה, עבור הקהל שלנו, וגם עבורכם", אמר המאמן באסיפה. "בבית, לעיני הקהל שלנו, צריך לבוא ולנצח את מכבי תל אביב".

עוד בנושא

אניס אלושי: "חייבים את התמיכה של האוהדים בכל יום ובכל משחק"
שבעה שינויים בירוק, ייני עשוי לפתוח
מכבי חיפה ובני סכנין סיכמו על העברת עטאא ג'אבר
אוהדי מכבי חיפה הגיעו לתמוך באימון, חבשי בספק למכבי תל אביב

מאמן מכבי חיפה רנה מולנסטיין. אדריאן הרבשטיין
"יש להם את כל הכלים להצליח". מולנסטיין/אדריאן הרבשטיין

במכבי חיפה שמעו את החלטת השופט בורנשטיין בעניין עומרי אלטמן. על פי ההחלטה, נראה כי השחקן יישאר בהפועל תל אביב או יעזוב לחו"ל. "איתו או בלעדיו, יש סגל מספיק טוב", אמרו במועדון. "אם אלטמן לא יגיע, רק מהלך של הרגע האחרון יגרום לנו להביא שחקן נוסף". כעת, ייתכן שרק אחד מבין אייל משומר ואיסמעיל ריאן יעבור לאדומים. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בחיפה החליטו כי אם אחד השחקנים לא יעבור לקבוצה אחרת, הוא יחזור להתאמן עם הקבוצה.

ומה לגבי עטאא ג'אבר וסכנין? אחרי שהמועדונים סיכמו על מעברו תמורת כ-270 אלף דולר, ההערכה היא שהעסקה תיסגר עד מחר אם המועדון אכן ייענה לדרישת סכנין לשלם את העסקה בפריסה ארוכה. "שחקן הוא לא עסקת ליסינג. אנחנו מוכנים לבוא לקראת סכנין, אבל הם צריכים להבין שהם צריכים לשלם בטווח קצר". הקבוצה הציעה להגדיל את פריסת התשלומים, אך לא לשלוש שנים, ושם מעריכים שהעסקה תיסגר בסופו של דבר. כזכור, שני המועדונים סיכמו כי מכבי חיפה תשאיר בידיה כ-20 אחוז ממכירה עתידית לחו"ל. ג'אבר עצמו גם סיכם את התנאים בסכנין וממתין להסדרת נושא התשלומים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully