וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-AFC ניצח את ה-NFC בפרובול, GM חדשים לניינרס ולקולטס

30.1.2017 / 8:13

טראוויס קלסי ולורנזו אלכסנדר הוכתרו כ-MVP של משחק הכוכבים שהסתיים ב-13:20, קירק קאזינס ביצע מהלך משונה כאשר רדף אחרי כדור אותו איבד. הניינרס שכרו את ג'ון לינץ', הקולטס את כריס בלארד

לונרזו אלכסנדר בפאלו בילס עם טראוויס קלסי קנזס סיטי צ'יפס ה-MVP של הפרו בול. AP
קלסי ואלכסנדר עם התואר האישי/AP

כמיטב המסורת, שבוע לפני הסופרבול נערך הלילה (בין ראשון לשני) משחק הפרובול, שהפעם התקיים באורלנדו ובסיומו, ה-AFC חגג ניצחון 13:20 על ה-NFC.

לורנזו אלכסנדר מבפאלו וטראוויס קלסי מקנזס סיטי הוכתרו כ-MVP של המשחק, כאשר ה-AFC מסיימים את המחצית הראשונה ב-7:14 מטאצ'דאונים של דילייני ווקר (ממסירה של אלכס סמית') ושל קלסי (ממסירה של אנדי דלטון). דאג בולדווין החזיר בתפיסה לטאצ'דאון של 47 יארד (ממסירה של דרו בריס).

במחצית השנייה לא נרשמו טאצ'דאונים, אלא רק צמד שערי שדה בכל צד, כאשר את ההיילייט סיפק קירק קאזינס. הקוורטרבק של וושינגטון הפחיד את ראשי קבוצתו לאחר שאיבד כדור ורדף אחרי אקיב טליב, שעשה דרכו לעבר השני. קאזינס הצליח להפיל את טליב ולמזלו, נמנע מפציעה: "עישתי את זה כי רציתי לנצח", הבהיר הקוורטרבק, שרשם מהלך לא אופייני כלל למשחק חברותי דוגמת הפרובול.

דלטון מסר 100 יארד ב-10 מ-12 עם טאצ'דאון ואיבוד. סמית' סיים עם 74 יארד, פיליפ ריוורס עם 59. קאזינס רשם 158 יארד ואיבוד, בריס 112 עם טאצ'דאון ואיבוד ודאק פרסקוט עוד 52. אודל בקהאם ג'וניור תפס 93 יארד.

* סן פרנסיסקו יוצאת לדרך חדשה וסגרה על חוזה לשש שנים עם ג'ון לינץ', שיהפוך לג'נרל מנג'ר שלה. לינץ' עבד עד כה כפרשן בפוקס ובעברו כיכב במכללת סטנפורד, כך שמדובר עבורו בחזרה הביתה.

* גם לאינדיאנפוליס יש GM טרי, כריס בלארד, שיחליף את ריאן גריגסון המפוטר. בלארד עבד עד כה בקנזס סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully