וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: מתיחות בין שלומי ארבייטמן למאמן דני גולן

30.1.2017 / 7:13

החלוץ שנכנס רק בדקה ה-84 עזב את האצטדיון בזעם, שחקנים יצאו להגנתו: "בושה מה שעושים לו". כץ: "לא חושב ששלומי יעזוב. בקרוב נשב על החוזה". מקסים פלקושצ'נקו יישאר בקבוצה

שלומי ארבייטמן שחקן הפועל חיפה על הספסל. סוכנות ג'יני
מאוד מאוכזב. ארבייטמן/סוכנות ג'יני

מתיחות בהפועל חיפה בין המאמן דני גולן לבין שלומי ארבייטמן. חלוץ הקבוצה זעם לאחר שנכנס אתמול (ראשון) רק בדקה ה-84 בתיקו 0:0 מול הפועל תל אביב. שחקנים בהפועל חיפה אף העידו כי לאחר סיום המשחק, ארבייטמן נטש את האצטדיון בזעם: "בושה מה שעושים לו", אמר אחד השחקנים, "יש כאן דברים שכולם רואים ושותקים, כי הם מבינים את הרגישות. לא רק ארבייטמן כועס.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בימים האחרונים פנתה בית"ר ירושלים לשחקן. במועדון טוענים כי אלי טביב הציע עסקה במסגרתה יעבור לידור כהן תמורת ארבייטמן, אולם יואב כץ יהיה זה שיישא בהוצאות. כץ סירב ואתמול הוא אמר: "ארבייטמן יעזוב? אני לא חושב. בקרוב נשב על החוזה שלו". בשבוע שעבר הציעו בחיפה לארבייטמן להאריך את חוזהו, כאשר פגישה בעניין נקבעה עם סוכנו גלעד קצב להמשך השבוע.

חלוץ אחר של הקבוצה, עדן בן בסט לא שותף אתמול בגלל פציעה, אבל צפוי לחזור למשחק מול בני סכנין במחזור הקרוב. קבוצתו לשעבר של בן בסט, מכבי תל אביב, ממשיכה לעקוב בעניין אחר מקסים פלקושצ'נקו במטרה לצרפו בעונה הבאה, אולם בחיפה מעריכים כי השחקן יישאר אצלם. על המעקב של הצהובים אחר השחקן פורסם בוואלה! ספורט בחודש ספטמבר.

עוד בנושא:

הפועל חיפה הסתפקה ב-0:0 מול הפועל תל אביב
דני גולן: "לא ספגנו וזה כבר טוב"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully