וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מצפים מרפואה להוביל אותנו לאירופה". חלוץ הלסינקי ינחת

29.1.2017 / 8:14

מכבי פתח תקוה מתכוננת לסגירת החלון: שלושה שחקנים התבקשו לחפש קבוצה, אודואמאדי יגיע בכפוף להנפקת הויזה. הערכה: דוס סנטוס יחתום תוך שבועיים לשלוש שנים. אלו, שהפך לסגן מלך הבישולים, לא ישחק בגביע

מאמן מכבי פתח תקוה קובי רפואה. מגד גוזני
רף הציפיות עולה. קובי רפואה/מגד גוזני

"הסגל שלנו מאוזן מאוד. הגיעו לכאן שני שחקנים חשובים, יגיע לכאן עוד שחקן השבוע. זאת עונה טובה מאוד עד עכשיו, אנחנו מצפים מקובי רפואה להוביל אותנו לאירופה". כך אמרו אתמול במכבי פתח תקוה אחרי הניצחון על בני יהודה, שמקרב את הקבוצה מרחק של נקודה אחת ממכבי תל אביב (משחק חסר, בשני מול מכבי חיפה). בסיום נכנס אבי לוזון לחדר ההלבשה ושיבח את השחקנים, ומנגד כעס על הצהוב החמישי שקיבל דור אלו, שבעקבותיו לא ישחק מול מכבי תל אביב בגביע המדינה. אלו הפך אתמול לסגן מלך הבישולים של הליגה כשבישל את שערו החמישי העונה.

אחרי החתמת דובב גבאי, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, פתח תקוה מתכוונת להתחזק בשחקן כנף נוסף. במועדון אישרו כי חלוץ הלסינקי הפינית, ננאמדי אודואמאדי אמור להגיע. אודואמאדי עדיין לא קיבל ויזה, אך במועדון טוענים שעד מחר (שני) העניין יוסדר ובשלישי הוא ינחת בישראל, במטרה להעביר את השחקן בבקרה לפני סיום החלון ביום חמישי. השחקן, המיוצג על ידי אבי נימני, כבר סיכם את תנאיו ביום חמישי בלילה. אחרי ההתקדמות בנוגע לאליסון דוס סנטוס, במועדון מעריכים כי הבלם יחתום בתוך שבועיים על חוזה חדש בקבוצה. "אין שום עיכוב והכל בסדר. הוא יהיה כאן לטווח ארוך", אישרו.

ומי אמור לעזוב? כפי שפרסמנו, במועדון החליטו לשחרר ארבעה שחקנים מהסגל: ננאד אדאמוביץ' יקבל הודעה על שחרורו לאחר שאודואמאדי ינחת, שמוליק מלול רשאי לחפש קבוצה וניראל מחפוד כבר עזב. לגבי הרביעי, עוז פרץ, במועדון כבר החליטו להשאילו והוא קיבל הודעה על כך, אולם כרגע הוא מסרב לעזוב אם לא יקבל את כרטיס השחקן שלו ולכן הוא ולא מתאמן עם הקבוצה. נאור פסר ייעדר מהמשחק בקריית שמונה במחזור הבא. בהיעדרו של חגי גולדנברג הפצוע, אורי מגבו צפוי להחליפו.

seperator

במועדון כועסים על גישושים של קבוצות אחרות בנוגע למוחמד כליבאת. הפועל כפר סבא והפועל תל אביב כבר פנו לנציגיו, אך במועדון אומרים: "כליבאת לא רוצה לעזוב ואין שום סיכוי שישוחרר. הוא תחת חוזה, אף קבוצה לא יכולה לפנות אליו לגבי מעבר בינואר בלי אישור שלנו".

לירוי צעירי סיכם את המשחק אתמול: "זאת תקופה ארוכה שהקבוצה מייצרת ניצחונות ויכולת טובה, שזה הכי חשוב. יש לנו את כל התנאים במגרש להצליח במשחקים הבאים. אם נסיים במקום השני? יש את מכבי תל אביב, היא באמת עדיין נלחמת בצמרת ואנחנו מולה בגביע. ספגנו העונה שערים בדקות האחרונות, קובי עובד איתנו על זה ואנחנו מתחילים ליישם את זה".

"לא נוח לי לשחק מול בני יהודה. זה מקום שגדלתי בו, אני רוצה מאוד שיישארו בליגה. אני אוהב את האוהדים והשחקנים שם", סיכם צעירי. "המצב שם בכלל לא קל, אני עוקב אחריהם ורוצה שינצחו. באתי משם, אבל זה הכדורגל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully