וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: עסקת דור פרץ צפויה להיחתם בראשון. שומוביץ' עשוי לחתום

27.1.2017 / 15:07

קשר מכבי תל אביב הודיע לכץ שבכוונתו להצטרף ולוותר על ההצעות מקבוצות אחרות. המגן ששיחק בליגת המכללות ובעבר בנתניה, יגיע להתרשמות. הסמנכ"ל רון פלדהיים עשוי לעזוב בקרוב

טל בנין מאמן מכבי נתניה (שמאל) עם עמית שומוביץ'. ברני ארדוב
על הכוונת של הפועל חיפה. עמית שומוביץ'/ברני ארדוב

המגן הימני עמית שומוביץ' יחל להיבחן בהפועל חיפה. שחקנה של מכבי נתניה לשעבר, 24, שיחק בליגת המכללות במדי אוניברסיטת קולומביה, במדיה סיים תואר בכלכלה. שומוביץ' נחשב לשחקן חופשי אבל בימים האחרונים החליט לשוב לישראל והפועל חיפה החליטה לקלוט אותו וייתכן שיחתום בקבוצה. גורם בקבוצה סיפר הבוקר לוואלה! ספורט: "מדובר בשחקן עם המון פוטנציאל, שחקן חופשי שיוכל לעזור לנו. בימים הקרובים נקבל החלטה לגביו".

גם דור פרץ מתקרב. קשר מכבי תל אביב הודיע בצהריים שהוא החליט לשחק בקבוצה והעסקה אמורה להיחתם ביום ראשון. פרץ התלבט בין ההצעות ממ.ס אשדוד, בני יהודה ובית"ר ירושלים, אך החליט לעבור לכרמל.

כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, הסמנכ"ל רון פלדהיים עשוי לעזוב את המועדון רשמית בתחילת השבוע. אתמול נערכה וועדת משמעת בעניינו ויואב כץ נוטה לפטרו. במועדון טוענים כי הבעלים עדיין שוקל את העניין ובתחילת השבוע תתקבל החלטה סופית.

בעקבות הידיעה על פיטורי הסמנכ"ל יצאה הודעה רשמית מטעם מי שמכנים את עצמם "מנויי יציע היהלום של הפועל חיפה" (היציע כולל כ-80 מנויים). בהודעה נכתב: "אנו קוראים ומבקשים ממר יואב כץ לא לפטר את הסמנכ"ל רון פלדהיים. רון הוא אחת הדמויות היותר חיוביות במועדון וממלא את תפקידו בצורה מושלמת בכל מחלקות המועדון. לנו בעלי המנויים רון הוא דמות להערצה אשר עומדת לצידנו בכל זמן ורגע נתון. למען הקבוצה השחקנים האוהדים והמועדון כולו אנו מבקשים בכל לשון של בקשה למצא את הנוסחא אשר תשאיר את רון בתפקידו וזאת על מנת להצעיד את הקבוצה קדימה ולהחזיר את השקט על כנו בגזרת ההנהלה. בשם כל רוכשי מנויי יציע היהלום של הפועל חיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully