וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מולנסטיין תרגל את זנטי. רוקאביציה יעזוב בקיץ? "מחזיק בהצעות"

27.1.2017 / 11:07

האוסטרלי שמכוון לליגה הסינית עדיין לא מתאקלם, המאמן שוקל לפתוח עם שחקן הבית מול מכבי ת"א. שישה זרים תורגלו, ההערכה: עזמי יישב על הספסל ודמארי יפתח. בשבוע הבא: פגישה לגבי אלטמן

שחקן מכבי חיפה, עמית זנטי. אדריאן הרבשטיין
תורגל בהרכב לקראת מכבי תל אביב. עמית זנטי/אדריאן הרבשטיין

רנה מולנסטיין מתלבט. מאמן מכבי חיפה תרגל שישה שחקנים זרים בהרכב לקראת המשחק מול מכבי תל אביב, אבל אחד מהם אמור לפתוח על הספסל. על פי התרגול אתמול, נראה כי מי שעשוי לפתוח על הספסל הוא פיטים עזמי. החלוץ הנורבגי תורגל בחוד במקום עומר דמארי, שהיה חולה ולא שותף במשחק. ההרכב של המאמן כלל שלושה זרים בהגנה (קגלמאכר, ואליינטה ואייולפסון) ואת סאן מנחם.

בקישור שיחקו אניס אלושי וקמיל ואצק, כשלפניהם תורגל רועי קהת. באגפים תופקדו גילי ורמוט ועמית זנטי, שהועדף על פני ניקיטה רוקאביציה. במועדון לא מרוצים מהאוסטרלי, שעל פי מקורבים לשחקן מחזיק בהצעה מסין ועשוי לעזוב בקיץ. "ניקיטה שחקן מצוין, הבעיה היא שמכבי חיפה לא משחקת בסגנון שבו הוא שיחק בבית"ר ירושלים. הופכים אותו לשחקן שהוא לא. יש לו הצעות, רק בקיץ נדע מה לעשות", אמר אחד מהם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתרגלים למדים הירוקים. עזמי, מימין עם אייולפסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחיפה טוענים כי החלוץ נראה פחות מרוכז לאחרונה ובהתאם לכך מולנסטיין מעדיף את זנטי הצעיר. יש לציין כי עאיד חבשי ודקל קינן לא התאמן אבל אמורים להיות כשירים למשחק, אך לא בטוח שהמאמן יעדיף אחד מהם על חשבון מארק ואליינטה. במועדון אפשרו אתמול יום מנוחה נוסף לאלירן עטר וגם אם יהיה כשיר כפי שהמאמן מעריך ייתכן שיפתח על הספסל, בגלל שלא התאמן כל השבוע. התלבטות נוספת של המאמן קשורה לשוער שיפתח. אוהד לויטה כשיר ועשוי לפתוח במקום עומרי גלזר.

במועדון סיפרו הבוקר כי דבריו של המנכ"ל אסף בן דב במסיבת העיתונאים אתמול נועדו להבהיר שבשלב זה אין כוונה לפטר את המאמן רנה מולנסטיין. כזכור, לאחר המשחק האחרון, בשיחה שקיים המאמן עם טור כריסטיאן קרלסן ויעקב שחר, הובהר לו שהמועדון מאמין שהמהפכה שביצע בינואר תצליח. "ברור שאף מאמן לא מקבל גיבוי לנצח. אפשר לומר שהמהפכה הצליחה רק בעזרת תוצאות", הבהירו במועדון.

ראשי המועדון מתכננים לקיים פגישה עם ראשי הפועל תל אביב ביום ראשון, על מנת לראות האם ניתן להגיע להבנות בגזרת עומרי אלטמן ללא צורך בהתערבות בית המשפט. "אם אלטמן יגיע, זה כנראה יהיה הרכש האחרון שלנו", אמרו במועדון. תור כריסטיאן קרלסן ורנה מולנסטיין סימנו את השחקן כרכש הישראלי השני אחרי עומר דמארי. "יש עוד כמה סעיפים בעייתיים, כמו נושא מענק החתימה שלו בהפועל ונושא השכר. בשבוע הבא נהיה חכמים יותר", אמרו.

בעניין אחר: כפי שפורסם בוואלה! ספורט, עטאא ג'אבר צפוי להשלים את מעברו לבני סכנין בתחילת השבוע. הקבוצה מהמגזר מוכנה לשלם מעל 200 אלף דולר על כרטיס השחקן שלו וג'אבר עצמו מעדיף את ההצעה שלה על פני מ.ס אשדוד, שלא מוכנה לשלם את החוזה הנוכחי שלו במכבי חיפה, שכולל שדרוג הדרגתי בשנתיים הקרובות. בנוסף, סכנין מציעה לשחקן גם אחוזים ממכירה עתידית לחו"ל.

במכבי חיפה הגיבו היום בביטול להודעת המנהלת בעניין שעת משחק הדרבי. "תגובת המנהלת, ממנה משתמע כי מכבי חיפה ביקשה את השעה אינה מדויקת. מכבי חיפה הגישה בקשה לפני כחודשיים, לשחק בשעה 18:00 בערב במוצאי שבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully