וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורשע נוסף בפרשת לה פמיליה, גזר הדין עדיין לא נקבע

שלומי גבאי

26.1.2017 / 23:20

שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע את ניב מנור (22) בעבירות של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, קשירת קשר לביצוע פשע ותקיפה לשם גניבה. מכתב האישום המקורי והחמור יותר הושמטו מספר סעיפים

אוהדי בית"ר ירושלים, שלט תמיכה בעצורי לה פמיליה. ברני ארדוב
אוהדי בית"ר ירושלים, שלט תמיכה בעצורי לה פמיליה/ברני ארדוב

הכרעת דין נוספת לנאשם בפרשת לה פמיליה: שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב בני שגיא הרשיע היום (חמישי) את ניב מנור בן ה-22 מהרצליה בעבירות של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, קשירת קשר לביצוע פשע ותקיפה לשם גניבה. גזר דינו יינתן במועד מאוחר, לאחר שיתקבל תסקיר שירות המבחן בעניינו ולאחר שלב שמיעת הטיעונים לעונש.

כתב האישום המקורי שהוגש ע"י הפרקליטות בחודש אוגוסט אשתקד ייחס למנור שנחשב בעיני המשטרה והפרקליטות לאחד ממנהיגי ארגון לה פמיליה שלל עבירות חמורות, כגון חבלה בכוונה מחמירה ושוד אלים, תוקן לכתב אישום מקל יחסית ממנו הושמטו מספר סעיפים, שאם היה מורשע בהם - היה נשלח לשנים ארוכות מאחורי סורג ובריח. הסדר הטיעון שגובש בין הפרקליטות לבין סניגורו של מנור עדי כרמלי התאפשר בעיקר לאחר שהשופט המחוזי שי יניב שדן בתיק המעצר של מנור קבע כי עוצמת הראיות כנגדו נמוכה והורה על שחרורו לחלופת מעצר. לאחר משא ומתן מייגע בין הצדדים, הוצג היום הסדר הטיעון לבית המשפט שאישר את ההסדר.

מנור נטל חלק באירוע פלורנטין 1 בו הותקף ונפצע קשות אוהד הפועל תל אביב יורי סדלצקי, אולם בית המשפט קיבל את טענת הסניגור כי מנור לא ידע מראש על מטרת אנשי לה פמיליה שהגיעו לרחוב פלורנטין בכדי להכות את אוהדי הפועל תל אביב עימם התעמתו קודם לכן. גם האישומים על חלקו באירוע פלורנטין 2, בה הגיעו חברי לה פמיליה חמושים באלות ובמוטות ברזל בכדי לתקוף את אוהדי הפועל תל אביב, ובשני אירועים אלימים במהלך כדורגל חופים בחוף פולג בנתניה, הומרו לעבירות קלות יותר שהעונש בגינם יכול להסתיים בריצוי עבודות שירות.

מנור, שמאז תחילת הפרשה הכחיש את כל המיוחס לו, הודה בעבירות שיוחסו לו בכתב האישום המתוקן, והורשע. בכך הוא מצטרף לארבעה נאשמים נוספים שדינם הוכרע בשבוע שעבר ועל פי המסתמן עד כה הם צפויים לעונשי מאסר קצרים אם בכלל. עושה רושם שהפרשה שהתחילה בקול תרועה גדול מתמזערת לה.

עו"ד עדי כרמלי המייצג את הנאשם ניב מנור סירב להתייחס להסדר הטיעון ולהכרעת הדין של מרשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully