וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה ערכה לסמנכ"ל רון פלדהיים שימוע לפני פיטורים

26.1.2017 / 18:59

הסמנכ"ל ששהה בחופשת מחלה הגיע לדיון ועשוי לעזוב, במועדון טוענים: "ההחלטה בימים הקרובים". דור פרץ קיבל פניות מבני יהודה ומ.ס. אשדוד, הקבוצה האדומה טוענת: הוא יגיע

דובר הפועל חיפה רון פלדהיים. אדריאן הרבשטיין
נגמר הסיפור? פלדהיים/אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה ערכה היום (חמישי) שימוע לסמנכ"ל רון פלדהיים. פלדהיים זומן לדיון עם הבעלים יואב כץ, לאחריו התברר כי הוא עשוי לעזוב כבר בימים הקרובים. "זה נכון שערכנו שימוע, את ההחלטה נקבל בימים הקרובים", אמרו במועדון.

פלדהיים, שנחשב לעובד מוערך מאוד במועדון, לא הגיע לעבודה מזה תקופה ארוכה. אחרי ששם סוף לסכסוך המתוקשר עם דורון אוסידון, הסמנכ"ל התעמת עם יואב כץ על מספר נושאים, כששיאה של המתיחות הגיעה כשביקש לצאת לחופשה וסורב, אולם מאוחר יותר הוציא אישור על חופשת מחלה. פלדהיים לא הגיע לעבודה מזה זמן רב והיום הגיע לשימוע.

במועדון טוענים כי עסקת השאלת דור פרץ ממכבי תל אביב סגורה, אולם בשעות האחרונות נכנסו בני יהודה ומ.ס אשדוד לתמונה בניסיון לשכנע את הבלם לעבור אליהן. "מכבי תל אביב נתנה אישור להעברתו של השחקן, דור יחליט סופית היכן לשחק ביממה הקרובה", אמרו בסביבתו של השחקן. כזכור, השבוע בדקה הקבוצה אפשרות לצרף את עומרי בן הרוש, אולם מאוחר יותר התברר לה כי העלויות של השחקן יקרות ולכן בדקו אופציות זולות יותר. "אם פרץ יגיע, נסגור את הסגל", אמרו היום בחיפה, שם החתימו מוקדם יותר את שמואל שיימן ועדן בן בסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully