וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזמי: "מומחה בלפרוץ הגנות". אלושי: "רוצה להישאר כמה שיותר"

26.1.2017 / 14:53

מכבי חיפה הציגה את שחקני הרכש החדשים, פיטים עזמי: "הגעתי למועדון גדול עם הרבה היסטוריה". אניס אלושי: "רוצה לעזור כמה שיותר". מולנסטיין: "השחקנים החדשים יביאו הרבה אנרגיה"

פיטים עזמי מוצג כשחקן מכבי חיפה. איציק יצחקי, מערכת וואלה!
מספר 9 בירוק. עזמי/מערכת וואלה!, איציק יצחקי

מכבי חיפה ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים בה היא הציגה את שחקני הרכש החדשים שלה - קשר נירנברג אניס אלושי (31), וחלוץ בודו גלימט פיטים עזמי (24). אלושי קיבל את החולצה מספר 8 ועזמי ילבש את החולצה המחייבת עם המספר 9 על הגב.

פיטים עזמי נשאל על ההרגשה שלו להגיע לחיפה ואמר: "אני יודע שמכבי חיפה הוא מועדון גדול עם הרבה היסטוריה. עכשיו אני רק מנסה להיכנס לעניינים ולהתאקלם, ולא חושב על התחנה הבאה".

עזמי התייחס לסגנון המשחק ההגנתי של הקבוצות בישראל ואמר: "לפני שהגעתי לבודו גלימט, המומחיות שלי בקבוצה הייתה לפרוץ הגנות חזקות. זה יהיה אתגר גדול, אין ספק".

שחקני מכבי חיפה אניס אלושי, פיטים עזמי. איציק יצחקי, מערכת וואלה!
שחקני הרכש החדשים. עזמי ואלושי/מערכת וואלה!, איציק יצחקי

אניס אלושי: "אחרי הרושם הראשוני שלי מהמועדון אני רוצה להישאר כאן כמה שיותר. זו הרגשה נהדרת להיות כאן, אני רוצה לעזור לקבוצה ולתרום לה מהניסיון שלה. אלושי התייחס לכשירות הגופנית שלו: "הייתה לי רק פציעה אחת גדולה בקריירה שלי, אבל עכשיו אני כשיר לחלוטין. אני משחק קשר אמצעי לפני ההגנה".

רנה מולנסטיין, מאמן מכבי חיפה אמר במסע"ת: "המטרה שלנו כעת היא רק לנצח את המשחק הבא. עכשיו עם השחקנים החדשים יש לי משימה להתאים אותם למערך. אנחנו צריכים לחשוב איך אנחנו משתפרים לעומת התקופה האחרונה".

"לא צריך לדבר יותר מדי עם השחקנים על חשיבות המשחק מול מכבי תל אביב. נשחק בקרוב עם קבוצה חדשה לגמרי. אלושי שיחק כבר בהרבה משחקים גדולים והוא מכיר את ההרגשה ויודע להתמודד עם הלחץ. נצטרך להביא במשחקים הבאים את האופי שלנו, נצטרך להחזיר את הביטחון כמה שיותר מהר. הקבוצה שלו משחקת עם המון תשוקה. השחקנים החדשים יביאו איתם אופי ואנרגיה".

על כך שהוא מרבה להגיד שמכבי חיפה נמצאת בתהליך: "זו שאלה מצחיקה. אנחנו בעסק של תוצאות, המטרה שלנו היא לנצח בחוץ ובבית ובכל משחק. אבל כדי להגיע לתוצאות האלו אי אפשר להתחמק מהעובדה שזה תהליך. יותר מהכול אנחנו צריכים להביא תוצאות".

מאוחר יותר, הקבוצה קיימה משחק אימון בו גברה 0:6 על אסי גלבוע. מוחמד עוואד (צמד), רועי קהת, פיטים אזמי, גילי ורמוט וקמיל ואצק כבשו. עומר דמארי חולה ולא שותף בגלל קלקול קיבה והוא יחזור לאימונים ביום שבת. אעיד חבשי ודקל קינן קיבלו טיפול בגלל פציעות ושוחררו מהמשחק.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אניס אלושי שחקן מכבי חיפה. איציק יצחקי, מערכת וואלה!
אלושי בדרך לאימון/מערכת וואלה!, איציק יצחקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully