וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: החלוץ הניגרי ג'ון צ'יבויקה סיכם, דודו ביטון חתם

השחקן בן ה-28 שהיה על סף חתימה בהפועל חיפה, יצטרף בסופו של דבר דווקא לנועלת הטבלה ויהיה שחקן החיזוק השמיני שלה. גם החלוץ חתם מחדש על חוזה במועדון, מייקל סיטון צפוי לחתום

צילום: אשר דיין, עריכה: יוסי אלטר

החלוץ הניגרי של א.י.ק סולנה, ג'ון צ'יבויקה, עומד להצטרף להפועל תל אביב לאחר שסיכם את תנאיו בקבוצה. צ'יבויקה, שצפוי לחתום המשך היום, יהפוך לחיזוק השמיני של נועלת הטבלה בחלון ההעברות של ינואר. הוא אמור לערוך היום או מחר אימון בכורה בקבוצה ולעבור בבקרה בתחילת השבוע הבא.

הקשר שנחת בישראל על מנת לחתום בהפועל חיפה, כבר עבר את הבדיקות הרפואיות אצל הקבוצה מהכרמל, אולם בסופו של דבר החליטו בקבוצה שלא להחתימו. בשעות ליל אמש (רביעי), הפועל תל אביב פנתה לשחקן, שסיכם באמצעות סוכנו שלומי בן עזרא.

צ'יבויקה בן ה-28 לבש את מדי רוזנבורג מקיץ 2011 עד קיץ 2014 (66 הופעות, 44 בהרכב, 19 שערים). העונה עבר לסולנה אחרי שתי עונות בהן שיחק בגזיאנטפספור הטורקית (11 שערים בשנתיים), אך מהקיץ ועד היום שותף במדי הקבוצה השבדית רק כמחליף (79 דקות בסך הכל) ושוחרר בחינם. מחר הוא אמור לחתום על החוזה.

מי שעוד חתם בקבוצה הוא דודו ביטון. גם מייקל סיטון, חלוצה של הפועל רמת גן צפוי לחתום בהמשך היום, והוא יהיה השחקן השני שמגיע מהקבוצה אחרי החתמתו של הקשר מוטי ברשצקי.

ג'ון צ'יבויקה. איציק יצחקי
במקום האדום בכרמל הוא יהיה אדום בתל אביב. צ'יבוייקה/איציק יצחקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully