וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: פיצוץ בעסקת צ'יבוייקה, במועדון ביקשו לשאול את דור פרץ

26.1.2017 / 9:00

הבלאגן אצל האדומים חוגג: קשר סולנה הגיע לבדיקות, אך לא יצטרף בסוף. המונטנגרי נבדק, אולם במועדון טוענים כי הוא סובל מקרע. בעקבות הגעת שיימן: יאזו עשוי לצאת לחצי עונת השאלה

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

ג'ון צ'יבוייקה עבר בדיקות רפואיות בהפועל חיפה, אך במועדון החליטו שלא להחתימו. שלשום התברר כי ישנם פערים עם קשר סולנה, שהגיע לארץ וכעת מתברר כי פערים במשא ומתן, כמו גם הרצון של יואב כץ להחתים שחקן הגנה, הכריעו את הסוגיה.

אחרי הפניה שלשום לעומרי בן הרוש, בהפועל חיפה הבינו כי המגן, אותו רצו על תקן בלם, מרוויח כ-280 אלף דולר ולא בטוח שיוכלו להחתימו. בשיחה שנערכה אתמול החליטו במועדון לנסות ולשאול את הבלם דור פרץ. מכבי תל אביב קיבלה פניה רשמית, אך הודיעה כי עדיין לא החליטה סופית אם לשחרר אותו. "המטרה כרגע היא להחתים שחקן הגנה", אמר הבוקר כץ, "אין צורך להביא כל כך הרבה שחקנים בינואר".

בעקבות הגעת שמואל שיימן לקבוצה והעובדה שהוא מתחרה על המקום בהרכב עם חיים מגרלשווילי, המגן השמאלי הנוסף מיקי יאזו עשוי לצאת לחצי עונת השאלה. הבוקר נודע כי במועדון מאשרים לשחקן לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות.

בנושא אחר: ז'רקו קוראץ' נבדק, אך בצוות המקצועי טוענים כי הוא עדיין סובל מקרע ברצועה ולכן לא יחזור בינתיים לסגל. "אם קוראץ' יצליח להוכיח אחרת, בבקשה. הוא מוזמן לחזור. כרגע אנחנו יודעים שאין שינוי במצבו", אמרו בקבוצה.

בעלי הפועל חיפה יואב כץ. יוסי ציפקיס
חגיגה במועדון שלו. יואב כץ/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully