וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש במכבי חיפה: אחד השחקנים ששוחרר יישאר במועדון

26.1.2017 / 8:50

בחיפה מעריכים שעסקאות משומר, ג'אבר וריאן ייסגרו עוד השבוע, אבל מקורב לאותם שחקנים טוען: "לא מן הנמנע כי אחד מהם יישאר בחיפה". מקורבי משומר: "אם הוא לא יעבור לבית"ר, הוא יישאר"

אתר רשמי

מכבי חיפה תערוך היום (חמישי) בצהריים מסיבת עיתונאים בה תציג את שחקני הרכש החדשים שלה - קשר נירנברג אניס אלושי (31), וחלוץ בודו גלימט פיטים עזמי (24), אבל שבוע לפני סיום מועד ההעברות, היא עדיין לא מצליחה "להיפטר" מהחוזים הכבדים של השחקנים ששוחררו מהמועדון לפני מספר שבועות. במועדון ישנו חשש מסוים שאחד מהשלושה שנותרו לא יעבור לקבוצה אחרת עד תום מועד ההעברות והמועדון יצטרך לשאת בעלויות השכר שלו.

אייל משומר מכבי חיפה עם איסמעיל ריאן. יוסי ציפקיס
לא מוצאים עדיין קבוצה. משומר וריאן/יוסי ציפקיס

כפי שפרסמנו אתמול, אייל משומר התבקש לא להגיע לאימונים במתחם כפר גלים. במועדון לוחצים עליו לעזוב ובסביבתו סיפרו אתמול: "הוא לא מתכוון להגיע לאימונים אישיים. היום יתברר אם יחתום בבית"ר ירושלים. אם זה לא יקרה, הוא יישאר ביציע". דברים דומים השמיעו אתמול גם בסביבתם של איסמעיל ריאן ועטאא ג'אבר. למרות ההערכה כי השניים יחתמו עד תחילת השבוע בקבוצה אחרת, עדיין לא הושג כל סיכום לגבי דמי המעבר או ההשאלה שלהם. ריאן לא שוחרר למכבי פתח תקוה ונמצא במגעים עם הפועל תל אביב, אך אם לא יחתום עד תחילת השבוע ועומרי אלטמן לא יגיע ייתכן שיבקש להישאר בסגל.

לגבי השני, סכנין ואשדוד עדיין לא מוכנות לשלם 300 אלף דולר תמורת הכרטיס שלו, אם כי ההצעה לגביו גדלה והיא עומדת על 200 אלף. "לכל אחד מהשחקנים יש סיכוי גבוה לעזוב, אבל לא מן הנמנע כי אחד מהם יישאר בסופו של דבר במכבי חיפה", אמר מקורב לאחד השחקנים.

לגבי עומרי אלטמן, שחקנה של הפועל תל אביב עדיין לא יסגור בחיפה כל עוד בית המשפט לא הכריע בעניינו. אם עד תחילת השבוע לא תירשם פריצת דרך במשא ומתן, חיפה והפועל תל אביב ינסו להגיע להסדר ויציגו אותו לבית המשפט. "אם אלטמן לא יגיע, רק מהלך מפתיע ברגע האחרון יגרום לנו להחתים שחקן ישראלי אחר", אמרו במועדון.

במועדון הודיעו כי מלבד 18 אלף המנויים, נרכשו כבר 7,000 כרטיסים למשחק מול מכבי תל אביב במחזור הקרוב, כך שהאצטדיון צפוי להיות מלא.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully