וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר בבית"ר ירושלים: "מה שהיה זה היסטוריה, סכנין לא תחגוג כאן"

26.1.2017 / 7:51

שכטר עקץ ("שקט בצד השני של המסדרון"), עידן ורד צעק: "נגמרו המתנות" והשחקנים רקדו בחדר ההלבשה ונישקו את דגל ישראל. שביעות רצון מהקהל, החלוץ ג'ונתן מויה מועמד להצטרף

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. חדר ההלבשה של בית"ר ירושלים נראה בסיום הניצחון 1:2 על בני סכנין כאילו שהקבוצה זה עתה זכתה בגביע ולא רק העפילה לרבע הגמר. השחקנים חגגו, קלאודמיר שם שירים בפורטוגזית למרות שאף אחד לא מבין מילה מהם, דגל ישראל הונח על השולחן והשחקנים החלו לנשק אותו. בקבוצה לא שכחו את החגיגות של שחקני סכנין בחדר ההלבשה הסמוך לאחר ניצחון הליגה שלהם בטדי בסיבוב הראשון. איתי שכטר עקץ ואמר שמאוד שקט בצד השני של המסדרון ואילו עידן ורד צעק: "נגמרו המתנות. מה שהיה זה היסטוריה. הם לא יחגגו אצלנו בבית".

עוד בנושא:

גביע המדינה: בית"ר ירושלים ניצחה את בני סכנין 1:2 ועלתה לרבע הגמר
בית"ר חגגה דקות ארוכות, רן בן שמעון: "אנחנו צריכים את האנרגיות האלו"
חמישי בהגרלת הגביע: מכבי תל אביב ברבע הגמר מול בית"ר ירושלים?

עידן ורד סוחב את הקמע של בית"ר ירושלים על הכתפיים. ברני ארדוב
עידן ורד והקמע על הכתפיים/ברני ארדוב

2. דן מורי ספג הרבה מאוד בוז וגידופים לאורך התקופה האחרונה מכיוון היציעים. שחקנים אחרים בקבוצה אף סיפרו שזה גם גרם לו להגיע עצוב משהו לאימונים. מורי חש שנטפלים אליו והעובדה כי תפס את מקומו של שחקן בית הובילה את הקהל להיות נגדו. בזמן החגיגות אתמול, מורי ירד לחדר ההלבשה. השחקנים העירו על כך לאוהדים ובמהרה האצטדיון כולו פצח בשירת "דן מורי בוא לפה". דקה חלפה ומורי שב מחדר ההלבשה והצטרף לשחקנים, לקול תשואות הקהל. "טוב שהקהל למד", אמרו השחקנים, "גם אם הם לא מתים על שחקן, לשחקן שלנו לא שורקים בשום מצב".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן בית"ר ירושלים דן מורי. ברני ארדוב
בסוף הוא הצטרף לחגיגות. מורי/ברני ארדוב

3. היו מי שהגדירו את חבישת הכיפה של איתי שכטר כפרובוקציה. אחרים טענו כי זה היה מהלך שטותי. בפועל, כל המקרה הזה היה חלק מההתפרקות של החלוץ. אם לקבוצה לא הולך, שכטר סופג את רוב האש. אומרים עליו שהוא מעבר לשיא, שהוא לא מספק מספרים ושהקבוצה זקוקה לחלוץ טוב יותר. שכטר הוא אחד השחקנים עם הרזומה הכי עשיר במועדון וככזה, הוא גם נמצא בלב הסערה.

בסיום, הוא סיפר על מה שעבר עליו: "זה היה גול מאוד מרגש עבורי. יש דברים שלא מדברים עליהם, אבל הם באים מבפנים. זה גול חשוב למועדון ואושר גדול עבורי. ראיתי איזה ילד ואמרתי שנקדש שם שמיים. אני שמח מאוד שעשיתי את זה".

אחרי הכיפה גם העברת מסר לילדים, שלא ימהרו להחזיר כדורים. בכדור עונשין עמדת מאחורי השער למרות שכבר הוחלפת

"זה משחק כל כך חשוב לאוהדים, אנשים הגיעו מכל רחבי הארץ והמשמעות של המשחק הזה היא בלתי רגילה. אמרתי להם לא למהר הביא כדורים. יש משחקים שצריך לדעת לנצח אותם בכוח וטיפה מלוכלך וזה אחד המשחקים האלה".

שחקן בית"ר ירושלים איתי שכטר חוגג. ברני ארדוב
מקדש שם שמיים. שכטר/ברני ארדוב

4. דן איינבינדר הגיע לעמדת הראיונות ונשאל על הדברים של פיראס מוגרבי, שאמר: "כל הכבוד לאוהדי בית"ר שלא התעסקו בגזענות ובשנאה". איינבינדר אמר: "השבוע, המועדון הכין סרטון שמוסר ההשכל שלו היה שאפשר גם אחרת ולשם אנחנו שואפים. הקהל נתן תצוגת עידוד מדהימה ולא התעסק בדברים שלא צריכים להתעסק בהם. כל המועדון רוצה שזה רק ימשיך ככה".

לאחר תקופת יובש, איינבינדר שב לכבוש לאחרונה: "הגולים זה בונוס. אני מרגיש טוב, באמת הייתה לי תקופה של קצת עומס, אני שמח שקיבלתי מעט מנוחה והגעתי לחודש הזה מוכן פיזית. עברנו משחק חשוב מאוד ואנחנו רוצים להמשיך ככה נגד אשדוד. חשוב שנשמח היום, ומחר כבר נתרכז באשדוד. ננוח, נטפל בעצמנו, לא משנה אם אשדוד שיחקו 90 או 120 דקות, יהיה משחק קשה ואסור לנו ליפול. בחודש האחרון אנחנו יותר מחויבים ובגלל זה אנחנו מנצחים. חן וישראל הגיעו בתקופה מאוד טובה מבחינתם, תקופה שאנחנו לוקחים נקודות ויש פחות לחץ. נקווה שנתחזק בעוד שחקן או שניים שיביאו אנרגיות, כי העונה ארוכה".

למרות הכול, העובדה כי במועדון טרם פנו לאיינבינדר והציעו לו חוזה חדש, לא נותנת לקפטן מנוח. הקשר מעוניין להמשיך, אך מכבי חיפה והפועל באר שבע כבר החלו בשיחות עם סוכנו אבי נמני. בקבוצה אמרו כי כבר בחודש הבא יישבו עם השחקן, אך נציגיו טוענים כי דברים ברוח דומה נאמרו להם כבר לפני חודשיים ושלושה.

שחקן בית"ר ירושלים, דן איינבינדר. ברני ארדוב
יקבל הצעה חדשה? איינבינדר/ברני ארדוב

5. בבית"ר ירושלים מקווים להתחזק בחלוץ זר עד לתום מועד ההעברות. אחד השמות עמם נוצר קשר הוא הקוסטה ריקני גו'נתן מויה בן ה-24, ששייך לקבוצת ספאריסה בארצו. בקבוצה צפויים להגיש הצעה כספית לשחקן וייתכן כי הוא יצורף בימים הקרובים. ההחלטה לגבי צירוף מגן ימני עדיין לא התקבלה וייתכן שתידחה עד לאחר המשחק נגד אשדוד בשבת, בו עוז ראלי צפוי לחזור להרכב. ז'והאן אודל נשאר במועדון בשלב זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully