וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובב גבאי הושאל למכבי פתח תקוה: "הגיע כשחקן קו, לא כחלוץ"

26.1.2017 / 12:10

בני יהודה אישרו לחלוץ לעבור ללוזונים. כעס על מכבי חיפה, שלא מוכנה להתפשר על ריאן: "לולא ההתעקשות על 50 אלף שקל, הוא היה כאן לפני חודש". חלוץ הלסינקי הפינית צפוי גם הוא להגיע

דובב גבאי שחקן מכבי פתח תקוה. האתר הרשמי של מכבי פתח תקוה, אתר רשמי
אתגר חדש. דובב גבאי/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי פתח תקוה

אחרי כמה ימים של מו"מ, היום זה הפך להיות רשמי: חלוץ בני יהודה, דובב גבאי, קיבל אתמול אישור לעזוב את בני יהודה והושאל עד תום העונה למכבי פתח תקוה. גבאי, שעל מועמדותו לקבוצה פורסם ביום שני בוואלה! ספורט, הפך לשחקן הרכש השני של הקבוצה בחלון.

במועדון סיפרו כי קובי רפואה מביא את גבאי בעיקר "על תקן שחקן קו, ולא כחלוץ" וממשיך בחיפושים אחר שחקן נוסף בעמדה הזאת. גבאי, אוטוטו בן 30, פתח העונה בשבעה משחקים בלבד בהרכב של בני יהודה והוא עדיין לא כבש אף שער ליגה. המאמן רוצה עוד שחקן קו זר ובמקרה כזה ננאד אדאמוביץ' ישוחרר. עם איסמעיל ריאן אין כל התקדמות מאחר ומכבי חיפה עומדת על שלה בעניין דמי ההשאלה של השחקן – 100 אלף שקל. "אם מכבי חיפה מעדיפה להשאיל אותו בחינם להפועל תל אביב או להשאיר אותו אצלה, שתמשיך לשלם לו את השכר. אם לא ההתעקשות על 50 אלף שקל, הוא היה כאן לפני חודש. בינתיים הם שילמו לו את השכר".

במקביל, פתח תקוה מנהלת משא ומתן מתקדם עם החלוץ נמדי אודואמדי בן ה-26. כרטיסו של השחקן שייך למילאן והוא אף רשם בעבר הופעה אחת במדיה. בעונה האחרונה הוא הושאל להלסינקי הפינית. "אנחנו במשא ומתן מתקדם, המטרה היא להביא אותו לארץ כמה שיותר מהר", אמרו במועדון.

כזכור, אחרי הניצחון על הפועל תל אביב רפואה שוב זכה למחמאות. המאמן שטף את שחקניו בחדר ההלבשה כשאמר להם במחצית: "בושה איך שאתם נראים. לא באתם למשחק. אתם לא נלחמים, לא מתאמצים. תעלו למחצית השניה ותתחילו לשחק". קרלוס קוויאר ייעדר מהמשחק הקרוב מול בני יהודה בשל קרע בשריר בידו. עומר דנינו ימשיך לפתוח לצד אליסון דוס סנטוס. מכבי פתח תקוה הגישה לבלם הצעה משופרת ונראה כי הוא יחתום בקרוב.

לידיעה הראשונית על מועמדותו של גבאי למכבי פתח תקוה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully