וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי תקופה ארוכה: משומר שוחרר מאימוני מכבי חיפה

25.1.2017 / 10:05

המגן התבקש להתאמן בנפרד וסירב. לחץ על השחקן לעזוב, כנראה לבית"ר ירושלים. נמשכות השיחות עם סכנין לגבי ג'אבר. אלושי ועזמי התאמנו יחד, מולנסטיין מתכנן מהפכה. עטר ישוב כבר מחר?

אתר רשמי

מתכוננים לפרידה? מכבי חיפה הודיעה אתמול למגן אייל משומר כי הוא לא רשאי להתאמן עם הקבוצה הבוגרת, זאת לאחר מספר שבועות בהם הורשה להתאמן בקבוצה למרות ששוחרר ממנה. המועדון הודיע לו כי עליו להתאמן בנפרד, והשחקן עצמו החליט לא להגיע לאימונים אישיים, כנראה מתוך הערכה שיסגור עוד השבוע בבית"ר ירושלים. למשומר עצמו נמסר כי במידה ולא יסגור בקבוצה אחרת, הוא רשאי להגיע לאימונים אישיים, אך לא יהיה חלק מהסגל של הקבוצה הבוגרת, זאת בהתאם לנהלים שנקבעו לגבי השחקנים האחרים. כך למשל, איסמעיל ריאן החליט לחזור לאימונים עד שיחתום בקבוצה אחרת. מכבי פתח תקוה לוחצת לשחרר אותו, ואם לא יחתום בשורותיה הוא יגיע להפועל תל אביב. אתמול ערך השחקן אימון אישי עם עוזר המאמן מיק פריסט והוא ממתין לשחרור. עטאא ג'אבר ביקש לא להגיע כלל לאימונים. אתמול נערכה שיחה בין בכירי סכנין וחיפה בניסיון להגיע לפשרה בעסקה. ג'אבר רוצה לסגור בסכנין, אבל אם זה לא יקרה הוא יסגור באשדוד, שמציעה סכומים נמוכים יותר.

אייל משומר מכבי חיפה עם איסמעיל ריאן. יוסי ציפקיס
קרוב לבית"ר? אייל משומר/יוסי ציפקיס

אחרי שצירפה לשורותיה אתמול את קשר נירנברג, אניס אלושי, רנה מולנסטיין מתכנן מהפכה גדולה בהרכב לקראת המשחק מול מכבי תל אביב. המאמן עדיין לא תרגל הרכב, אבל אלושי והחלוץ פיטים עזמי עשויים להיכלל בסגל כבר למשחק הקרוב (לפחות אחד מהם ייכלל בסגל, משום שמולנסטיין יצטרך לנפות את אחד הזרים מאחר ובקבוצה יש שישה כאלה בסגל), לאחר שכבר ערכו אימון בכורה משותף. "כשאתה מצרף שלושה שחקנים זרים וחלוץ ישראלי בכיר בזמן קצר יש לך תחושה הרבה יותר טובה לגבי ההמשך", אמרו אתמול בחיפה, שם מנסים להקל על ההתאקלמות של השניים באמצעות חיבור מהיר לשחקנים הוותיקים והזרים האחרים. העובדה שטור כריסטיאן קרלסן מכיר את עזמי, אומרים במועדון, אמורה גם היא להקל על ההתאקלמות של השחקן. כעת ינסו במועדון לצרף עוד שחקן ישראלי אחד. עסקת עומרי אלטמן לא יכולה להיסגר כרגע בגלל שבמועדון ממתינים לדיון בבית המשפט, שייערך כנראה בשבוע הבא.

קמיל ואצק כשיר למשחק ועשוי לפתוח. גם מארק ואליינטה וגארי קגלמאכר עשויים לחזור להרכב, כשסאן מנחם נמצא אף הוא בתמונה. נטע לביא אמור לחזור לסגל. בהתייעצות עם הצוות הרפואי, הוחלט שאלירן עטר יעבור היום טיפול כשהמטרה היא שיחזור כבר מחר לאימונים. במועדון רוצים לבדוק את מקור שטף הדם ברגלו, לאחר שאתמול שללו אפשרות שהוא סובל מקרע בשריר הירך האחורי.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully