וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה ממתינה לריאן וגבאי. רפואה "שטף" את השחקנים

25.1.2017 / 8:19

אחרי השיחה עם ריאן תיפגש עם חלוץ בני יהודה, המטרה: לסגור עוד היום אחד מהשניים. אחרי ההעפלה לרבע הגמר. המאמן כעס על השחקנים בהפסקה: "בושה איך שאתם נראים. לא מתאמצים". דנינו: "אנחנו יותר טובים מהפועל"

מאמן מכבי פתח תקוה קובי רפואה. מגד גוזני
"התפקיד של קובי הוא להחליט מי ישחק". רפואה/מגד גוזני

מכבי פתח תקוה אמורה לקבל היום תשובה סופית ממכבי חיפה לגבי איסמעיל ריאן. אם הצדדים יגיעו לסיכום על דמי ההשאלה (פתח תקוה הציעה 50 אלף, חיפה דורשת 100 אלף), ריאן יעבור עוד היום לקבוצה, אחרת ישחק בהפועל תל אביב. כפי שפורסם בוואלה ספורט, פתח תקוה שואפת להחתים אחד מהשניים, איסמעיל ריאן או דובב גבאי, שיגיע על תקן שחקן כנף. היום תיערך פגישה עם גבאי וסוכנו גלעד קצב במטרה לסגור את העסקה.

אחרי הניצחון על הפועל תל אביב אמש, שהוביל את הקבוצה לרבע הגמר, המאמן קובי רפואה שוב זכה למחמאות. "עונה כזאת חייבת להיגמר עם כרטיס לאירופה", אמרו במועדון. במחצית המשחק שטף רפואה את השחקנים וצרח עליהם בחדר ההלבשה. "בושה איך שאתם נראים. לא באתם למשחק. אתם לא נלחמים, לא מתאמצים. תעלו למחצית השניה ותתחילו לשחק", אמר להם. הבלם קרלוס קוויאר ייעדר מהמשחק הקרוב מול בני יהודה בשל קרע בשריר בידו. עומר דנינו ימשיך לפתוח לצד אליסון דוס סנטוס.

"במחצית הראשונה שיחקנו לא מספיק טוב. במחצית קובי אמר לנו מה הוא חושב ועלינו למחצית השניה אחרת", סיכם דנינו. "אנחנו יותר טובים מהפועל, שלטנו ברוב הדקות". על היכולת האישית שלו אמר: "התפקיד של קובי הוא להחליט מי ישחק, שלי לשחק. הלוואי ואמשיך".

"שום דבר לא בא בקלות, אנחנו עובדים קשה בשביל זה. אנחנו קבוצה יותר טובה מהעונה שעברה, אבל לא רק. אנחנו חזקים גם יותר מנטלית", סיכם הבלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully