וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגאצקיס: "הפסד שמראה כמה חלשים אנחנו". גאודלוק: "זו בדיחה"

אחרי ההשפלה מול גלאטסראיי בטורקיה, מאמן מכבי תל אביב כעס: "חייבים לכבד את עצמנו ואת המועדון". כוכבו: "מביך, אנשים עם הראש למטה, כולנו עצבניים". מקל: "לא ציפינו לזה"

צילום: ורד כהן, עריכה: שמרית גולדשטיין

אם חשבתם שמכבי תל אביב לא יכולה לרדת נמוך יותר, הערב (שלישי) קרוב לוודאי שהתבדיתם, לאחר שאחת הקבוצות הכי גדולות באירופה ספגה את ההפסד הגדול ביותר שלה העונה ביורוליג (וההפסד האירופי הגדול ביותר שלה מאז 1976) - 102:63 מול גלאטסראיי, אחרי תצוגת כדורסל מביכה במיוחד. רבע שעה אחרי שריקת הסיום שגאלה אותה מייסוריה, עשתה הקבוצה את דרכה לשדה התעופה.

"ההפסד הזה מראה כמה חלשים אנחנו", הודה איינארס בגאצקיס המיואש במסיבת העיתונאים. "שכחנו את דיבלר וכמה קלעים שלהם והם ניצלו זאת כדי להגיע לזריקות פנויות. גלא משחקת טוב בשלושת המשחקים האחרונים והיא הצליחה לקלוע. התחלנו להסס בהגנת הפיק אנד רול שלנו ואז גם איבדו ריכוז בהתקפה. ניסינו לשחק מהר, להזיז את הכדור אבל היריבה קלעה כל כך טוב".

המאמן הלטבי הביט קדימה, אל עבר המשחק מול קאזאן בהיכל ביום חמישי, ואמר: "אין לנו זמן לחשוב, יש לנו עוד יומיים משחק בית נגד קבוצה טובה ונצטרך להראות שאנחנו מסוגלים לשחק כדורסל. אנחנו חייבים לכבד את עצמנו, את האוהדים והמועדון ולהראות יכולת הרבה יותר טובה מול קאזאן".

אנדרו גאודלוק, נקודת האור היחידה בצהוב עם 22 נקודות, לא חסך במילים: "הגנת הפיק אנד רול שלנו היתה נוראית. נראינו רע בשני צידי המגרש. אנשים עם הראש למטה, זה היה פשוט רע. זה מביך, החבר'ה מאוכזבים מעצמם. ברור שכולנו עצבניים, ככה זה כשמפסידים ב-40 הפרש. צריך לשכוח מזה כי יש לנו משחק בעוד יומיים, אולי זה דבר טוב כי נתמקד במשהו אחר ולא בתבוסה הזו. אני לא חושב שהתחושה של אובדן הסיכוי לעלות לטופ 8 השפיעה עלינו, אבל אני לא יכול לדבר בשם אחרים. בראש שלי, זה היה משחק חשוב וגדול כי אם היינו מנצחים את המשחק הזה והבא, אז לפחות היה לאן להסתכל. היינו צריכים לפחות להיות קרובים אליהם בתוצאה. הם חגגו כבר ברבע השלישי, זו בדיחה".

גל מקל הוסיף: "ברור שעד עכשיו התוצאות שלנו לא מספקות בלשון המעטה. הדבר הכי טוב הוא שיש משחק עוד יומיים ואפשר לשכוח את התוצגה היום. אנחנו רחוקים עכשיו מלחשוב על עליה, קודם כל צריך לשחק טוב, זו המטרה הראשונה. לא ציפינו לזה".

עוד בנושא

מכבי תל אביב הושפלה והובסה 102:63 בידי גלאטסראיי

מאמן מכבי תל אביב איינארס בגאצקיס. GettyImages
מידרדים. בגאצקיס עם שחקני מכבי תל אביב בטורקיה/GettyImages

בצד המנצח, סיפר ג'ון דיבלר שהצטיין עם 21 נקודות: "זה מרגיש טוב. היתה לנו שנה קשה, בהרבה משחקים נטלנו את ההובלה ושמטנו אותה אבל היום המשכנו לשחק הגנה במחצית השנייה. להחזיק קבוצה כמו מכבי על 63 נקודות זה טוב מאוד, כי יש לה המון כישרון בהתקפה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני גלאטסראיי חוגגים. GettyImages
סוף סוף קצת נחת לגלא/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully