וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגאצקיס: "לא התאמנו כמו שצריך בגלל פציעות, אבל אני מרגיש טוב"

מכבי תל אביב, שסיכוייה להעפיל לשלב הבא ביורוליג נמוכים, תתארח אצל גלאטסראיי (ג', 19:00, ספ' 5) והמאמן מסרב לוותר למרות העומס: "כולנו רוצים להיות ב-NBA, בואו נהנה מלו"ז דומה"

צילום: ורד כהן

מכבי תל אביב טסה היום (שני) בצהריים לקראת המשחק מחר (19:00, ספורט 5) בטורקיה מול גלאטסראיי ביורוליג.

בקבוצה מודעים לכך שהסבירות שיעלו להצלבה איננה גבוהה, אולם המאמן איינארס בגאצקיס ביקש מהשחקנים לשמור על דריכות. בקבוצה הבהירו לשחקנים כי עליהם להילחם על כל משחק.

הצהובים העדיפו לא לערוך אימון מסכם בטורקיה וערכו אימון צהריים בישראל עוד לפני הטיסה. האבטחה סביב המלון לקראת הגעתם היתה קפדנית וכאשר הגיעה היא הוכנסה דרך דלת צדדית, כשמעגל רחב של מאבטחים סביבם. בתוך כך, הנהלת גלאטסראיי פרסמה לאוהדיה הודעה בה הבהירו כי דגלים שאינם דגל טורקיה או סמל המועדון לא יונפו במהלך המשחק בכדי למנוע התלהמות.

איינארס בגאצקיס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ממשיכים להיאבק על כל משחק. בגאצקיס/ברני ארדוב

קווינסי מילר הפצוע נשאר בארץ, בעוד מאיק צירבס עבר אתמול בהשאלה לבאיירן מינכן. בגאצקיס נשאל על צירבס בסיום האימון ואמר: "הוא עובר למועדון אחר. אני מאחל לו בריאות וחודשים מוצלחים שם. אולי זה יעזור לו לחזור לעניינים. בגלל פציעה ודברים אחרים הוא לא שיחק כאן הרבה והמעבר טוב עבורו".

המאמן הוסיף: "אני מרגיש טוב אחרי האימון, אבל לא סיימנו אותו כמו שרציתי בגלל כל מיני פציעות. לא שיחקנו כדורסל אמיתי באימון, אז ההכנה קצת יותר קצרה מהרגיל. הלו"ז שלנו כמו ב-NBA, אבל זה לא תירוץ. כולנו רוצים להיות ב-NBA, אז בואו נהנה מלו"ז דומה".

אנדרו גאודלוק אמר: "זה יהיה משחק קשה, כמו כל משחק ביורוליג. הם יודעים לשחק התקפה והגנה. אנחנו צריכים לדעת לסיים משחק כמו שצריך. אנחנו רחוקים 3-4 משחקים מהמקום השמיני וזה קשה, אבל כולם מפסידים לכולם וצריך לקחת כל משחק בפני עצמו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully