וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי ביורוקאפ: ירושלים רוצה לנקום בזניט, בכורה לבריאן רנדל?

23.1.2017 / 17:36

האדומים ינסו להשיב לרוסים, לאחר שהובסו בשבוע שעבר בחוץ ב-20 הפרש. יותם הלפרין: "אסור שנחזור על הטעויות שעשינו במשחק הקודם" (20:30, ערוץ 20, תקציר בסיום בוואלה! ספורט)

צילום מסך

הפועל ירושלים תפגוש מחר (שלישי, 20:30, ערוץ 20, תקציר בסיום בוואלה! ספורט) את זניט סנט פטרסבורג, במסגרת המחזור הרביעי בטופ 16 ביורוקאפ.

שבוע בלבד אחרי שהקבוצה של סימונה פיאניג'אני הובסה 101:81 ברוסיה, היא תנסה לחזור לעניינים ולטפס למאזן 1:3 בשלב הזה, בדרך לנוקאאוט. בירושלים מאוד לא אהבו את הריפיון ההגנתי בשבוע שעבר והחליטו לצרף את בריאן רנדל, לאחר שדיז'ון תומפסון ביקש להשתחרר.

שחקן הפועל ירושלים בריאן רנדל. מגד גוזני
יחזק את ההגנה של האדומים? רנדל/מגד גוזני

סימונה פיאניג'אני אמר לקראת המשחק: "מנטאלית זה קל כי כשאתה בטופ 16 יש מוטיבציה גבוהה להצליח ולהיות באירועים ומשחקים גדולים. בשבוע שעבר היינו במשחק עד שתי הדקות של הרבע השלישי ואז הם רצו 1:18 בסוף הרבע השלישי ותחילת הרביעי. היא קבוצה טובה מאוד שמשחקת עם אותו סגל מהעונה שעברה, אותו מאמן. הם קולעים הרבה, לא רק נגדנו הם קלעו 101, גם נגד חימקי הם קלעו יותר מ-100 וגם כשהפסידו קלעו יותר מ-100. האוהדים שלנו יצטרכו לדחוף את השחקנים אצלנו בבית. כאן הפסדנו רק לוולנסיה בגלל סל אחד בסיום. צריך שיהיה לילה מיוחד. כל השחקנים צריכים להיות מוכנים".

ג'רום דייסון הוסיף: "אנחנו צריכים לבוא מוכנים למשחק קשה מאוד ולהקשות עליהם. במשחק הקודם נתנו להם הרבה סלים קלים,. נצטרך לשנות את זה ולעשות דברים אחרת. אנחנו לוקחים את הדברים משחק אחרי משחק וחושבים רק על משחק אחד בכל פעם. נכין את עצמנו למחר".

יותם הלפרין נשמע מוכן: "ברור שזה שבוע מאתגר ואינטנסיבי, אנחנו עם חמישה משחקים בתשעה ימים. המשחק מחר הוא הקריטי שבהם. צריך לדעת לנצח מחר בכל דרך אפשרית. אם אנחנו רוצים לעלות מהמקום הראשון בבית, המשחק הזה הוא חובה בשבילנו. אני לא חושב שההפסד בשבוע שעבר ישפיע מנטאלית, אני חושב שזה שלא שיחקנו טוב זה מה שמשפיע. אנחנו צריכים לשחק חזק במשך 40 דקות. אסור שנחזור על הטעויות שעשינו במשחק הקודם. זניט קבוצה מצוינת ונמצאת במקום הרביעי בליגה מצוינת והם משחקים כדורסל מצוין ונצטרך לעשות התאמות כדי לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully