וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ויליאם סוארס נחת, יחתום אחרי הבדיקות הרפואיות

23.1.2017 / 15:18

הבלם הברזילאי המתקאמבק יחתום אחרי שיעבור את הבדיקות הרפואיות, כאשר לאלופה תהיה אופציה להאריך את חוזהו בעונה נוספת. סכנין עדיין לא חתמה על טופס ההעברה של חלאיילה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הבלם הברזילאי ויליאם סוארס על סף חתימה בהפועל באר שבע. בקבוצה סידרו את כל העניינים הבירוקרטיים בנוגע לוויזה עבורו והוא הגיע לארץ הלילה במטרה לחתום. אחרי שיעבור את הבדיקות הרפואיות צפוי הבלם, שמרבית תנאיו סוכמו, לחתום עד סוף העונה, כאשר לקבוצה יש אופציה להאריך את חוזהו בעונה נוספת. סוארס הגיע למתחם וסרמיל שם יעבור בדיקות רפואיות וכבר הספיק לצפות באימון הקבוצה ולפגוש את חבריו החדשים-ישנים. מרבית תנאיו של הבלם סוכמו והוא צפוי לחתום עד סוף העונה, כאשר לקבוצה יש אופציה להאריך את חוזהו בעונה נוספת.

סוארס יגיע כזר השישי של הקבוצה על חשבון לוסיו שהושאל למ.ס אשדוד. מיגל ויטור ממשיך לערוך את השיקום, אך בקבוצה הבינו שעדיין לא בטוח שהפורטוגלי יצליח לחזור במהרה ולכן החליטו להחתים את סוארס. למרות ההחתמה של הברזילאי, לואי טהא זוכה למחמאות ובקבוצה טענו שהבלם הישראלי עדיין ישחק משחקים רבים.

בעניין אחר, בבני סכנין עדיין לא חתמו על טופס ההעברה של אמיר חלאיילה והשחקן לא יכול לעבור בבקרת התקציבים. כזכור, בסכנין רוצים כסף עבור דמי השבחה ויפנו לוועדה למעמד השחקן ובמקביל מעכבים את החתימה על הטופס שיעביר אותו לאלופה. עם זאת, בבאר שבע לא לחוצים ומעריכים שבימים הקרובים העניין יסתדר וחלאיילה יעבור רשמית. המאמן ברק בכר יחליט בתקופה הקרובה האם להוציא להשאלה את השחקן או להשאיר אותו בסגל עוד העונה.

(עדכון ראשון: 10:55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully