וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה הציעה לארבייטמן חוזה לעונה נוספת

23.1.2017 / 9:59

כץ שוחח עם השחקן והבהיר לו: אתה נשאר בקבוצה, הצדדים ייפגשו בימים הקרובים לדון בהארכת ההסכם. צ'יבוייקה טרם חתם, אמור לנחות מחר בארץ לצורך השלמת העסקה. קוראץ' ייבדק

שלומי ארבייטמן שחקן הפועל חיפה. סוכנות ג'יני
יישאר? שלומי ארבייטמן/סוכנות ג'יני

הפועל חיפה הציעה לשלומי ארבייטמן להאריך את חוזהו בעונה נוספת. בימים הקרובים תיערך פגישה בין הצדדים כשהמטרה היא להודיע רשמית כי השחקן נשאר בקבוצה גם בעונה הבאה. ארבייטמן ובן בסט הם שני המשתכרים הישראלים הגבוהים בקבוצה (ארבייטמן מרוויח כ-200 אלף דולר לעונה, בן בסט כ-210 אלף, לא כולל מענקים). בעקבות השמועות שהגיעו על רקע הגעת חלוץ מכבי תל אביב לשעבר, שוחח כץ עם ארבייטמן והבהיר לו שהוא נשאר בקבוצה עד תום העונה. על פי גורמים במועדון, השניים קבעו להיפגש בימים הקרובים למטרה להאריך את ההסכם. במתחם אתמול נראה ארבייטמן משוחח גם עם הצוות המקצועי. "לארבייטמן יש עוד הרבה מה לתרום, הוא לא אחד שמרים ידיים", אמרו במועדון לאחר השיחה. "הוא הבהיר ליואב שהוא לא רוצה לעזוב והוא מרגיש שהוא מסוגל לתרום מהניסיון שלו לקבוצה". מהראן לאלה, שכבש שער אדיר מול רעננה, הבהיר עוד לפני המשחק כי הוא לא מתכוון לעזוב.

בעניין אחר: שחקנה של א.י.ק סולנה, ג'ון צ'יבוייקה (28), טרם חתם בקבוצה אך אמור להצטרף בקרוב רשמית למועדון. במועדון הוציאו ויזה לשחקן, שמקיץ 2011 עד קיץ 2014 לבש את מדי רוזנבורג (66 הופעות, 44 מהם בהרכב, 19 שערים בסך הכל), והוא אמור לנחות מחר בישראל לצורך השלמת העסקה. העונה עבר צ'יבוייקה לסולנה אחרי שתי עונות בהן שיחק בגזיאנטפספור הטורקית (11 שערים בשנתיים), אך מהקיץ ועד היום שותף במדי הקבוצה השבדית רק כמחליף (79 דקות בסך הכל) ושוחרר בחינם. אתמול התגלעו פערים קטנים עם השחקן, אך מאוחר יותר, בהתערבותו של כץ, סוכם כי השחקן ינחת כבר מחר. כזכור, במהלך השבועות האחרונים דווח בניגריה על מהשא ומתן עם השחקן, אך במועדון טענו כי עד שפיליפ יאזביץ' לא ישוחרר רשמית, השחקן לא יגיע לישראל. לאחר שהקרואטי עזב ביום חמישי את הקבוצה, במועדון הודיעו לסוכנו של השחקן כי עליו להגיע לארץ במטרה לעבור בדיקות רפואיות.

החלוץ זרקו קוראץ' אמור לעבור בדיקה אצל רופא מומחה שתקבע האם הוא מסוגל לחזור למגרשים. ההערכה היא שהשחקן יעבור בדיקה כבר ביממה הקרובה. כץ עצמו אמר אתמול כי במידה ויימצא כשיר, הוא יחזור להתאמן עם הקבוצה. חוזהו של קוראץ' לא מופקד בבקרה למרות שהוא מחזיק בהסכם לעונה וחצי. "הוא שחקן הפועל חיפה לכל דבר ועניין, ההסכם מוכר על ידי הבקרה. ההבדל היחיד הוא הגורם המממן: חברת הביטוח", אמר גורם הבקיא בפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully