וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: ג'וד נוורו שוחרר

22.1.2017 / 16:42

אחרי רודריגו אנטוניו, הקבוצה הגיעה לסיכום גם עם החלוץ שהגיע מבני יהודה בנוגע להתרת חוזהו, וינסו לצרף שני זרים, חלוץ ובלם, בחלון ההעברות הנוכחי. זבידאת ביקש להשתחרר, אך נתקל בסירוב

ג'וד נוורו שחקן בני סכנין (ימין) מול איציק עזוז שחקן בני יהודה. אדריאן הרבשטיין
סיים את דרכו בקבוצה. נוורו/אדריאן הרבשטיין

אחרי השחרור של רודריגו אנטוניו, בבני סכנין שחררו היום (ראשון) רשמית גם את ג'וד נוורו. החלוץ שהגיע מבני יהודה לא הצליח להטביע את חותמו, ובקבוצה הגיעו איתו להסדר בנוגע לשחרורו. כעת בסכנין ינסו לצרף שני זרים. האחד בעמדת החלוץ והשני בעמדת הבלם, כשבמועדון לא שוללים את האפשרות להחתים שחקן ישראלי בעמדה זו - עאיד חבשי או איאד אבו עביד ממכבי חיפה.

ללא נוורו, בבני סכנין ינסו להפתיע את מכבי תל אביב, אותה יפגשו הערב. עלי עוסמאן ייעדר בשל פציעה, מוחמד זבידאת שיחליפו מאוכזב מאוד ממעמדו וינסה להרשים כדי להרוויח את מקומו בהרכב. זבידאת אגב, ביקש מהצוות המקצועי להשתחרר אך נתקל בסירוב.

סארי פלאח יחזור היישר למרכז ההגנה במקום מארון גנטוס הצעיר, אחרי שריצה עונש הרחקה. בסכנין רוצים להמשיך במומנטום הטוב שנמצאת הקבוצה, כאשר המאמן יוסי אבוקסיס ביקש משחקניו לא להיכנס לאופוריה. "יש לנו רצון להיכנס לפלייאוף העליון ואנחנו מאמינים שאנחנו יכולים לעשות את זה", אמר שחקן בקבוצה. "הליגה צפופה מאוד וכל נקודה חשובה".

עוד בנושא

בני סכנין תפנה לוועדה למעמד השחקן בנוגע לדמי השבחה מבאר שבע על חלאיילה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully