וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: "הבהרנו לשלומי אזולאי שאין שיחרורים בינואר"

22.1.2017 / 8:37

בקבוצה חגגו את הניצחון המרשים על מכבי חיפה: "איזי היה עצבני כי הוא האמין שנבנה פה סגל טוב, והוא צדק", שלחו מסר לקשר שביקש לעזוב ולשאר השחקנים הבכירים שכועסים על מעמדם עם החלטה גורפת

סוכנות ג'יני

בקרית שמונה חגגו אמש (שבת) ניצחון ליגה רביעי בחמשת המחזורים האחרונים, שקירב אותם להבטחת המקום בפלייאוף העליון. בקבוצה היו מרוצים מאוד מהיכולת בתבוסה שהנחילו למכבי חיפה (0:3), ובין השחקנים שקצרו מחמאות היו ג'ייקוב נג'וקו, אורן ביטון ומאוריסיו. "איזי היה עצבני לא מעט כי הוא האמין שנבנה פה סגל טוב, והוא צדק", אמר אחד השחקנים. "באמת יש פה סגל טוב ואנחנו מקווים להמשיך ככה עד סוף העונה הסדירה כדי להבטיח מקום בפלייאוף העליון, וגם להגיע לשם במצב שיהיה לנו על מה לשחק שם". בקבוצה החמיאו גם לצוות המקצועי ולתומר קשטן על כך שלמרות ההפסד לבני סכנין באמצע השבוע הקבוצה לא התפרקה ונראתה מצויין אתמול.

עוד בנושא

עירוני קרית שמונה הביסה 0:3 את מכבי חיפה בבית
שחקנים בקרית שמונה: "אזולאי עצבני ורוצה לעזוב"

שלומי אזולאי שחקן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
החלטה גורפת. שלומי אזולאי/סוכנות ג'יני

למרות החגיגות, בקרית שמונה מודאגים מלא מעט שחקנים שמאוכזבים ממעמדם. כזכור, שלומי אזולאי הקשר נחוש לעזוב את הקבוצה וביקש שחרור, ומלבדו ישנם גם לא מעט שחקנים בכירים אחרים כועסים מאוד על מעמדם ורוצים לדעת מה התוכניות לגביהם בהמשך העונה. בשל המצב הזה בקבוצה יבהירו לשחקנים שישנה החלטה גורפת שלא לשחרר אף שחקן בחלון ההעברות של ינואר, כשהדברים תקפים גם לאזולאי. "הובהר לשלומי שהוא לא ישוחרר", אמרו במועדון, "וגם אם יצוצו עוד כאלה שיבקשו לעזוב אז גם הם יבינו שאין שיחרורים".

שובל גוזלן, שחקן הרכש הטרי ממכבי חיפה שלא שיחק אתמול, צפוי להיות בסגל במשחק מול הפועל באר שבע בגביע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully