וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה הגישה הצעה רשמית על איסמעיל ריאן

22.1.2017 / 6:58

הלוזונים מנסים להחתים את הקשר, חיפה השיבה: דורשים 100 אלף שקל על השאלה. דור אלו: "עברנו מחסום פסיכולוגי עם באר שבע. מקום שני בהחלט ריאלי". חשש בקבוצה: ארבעת שחקני ההגנה עם ארבעה צהובים

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי פתח תקוה הגישה הצעה רשמית על קשר מכבי חיפה, איסמעיל ריאן. גורמים במכבי חיפה סיפרו כי פתח תקוה הציעה סכום נמוך מדי, המוערך בכ-40 אלף שקל, תמורת השאלה. חיפה עצמה דורשת 100 אלף שקל, והצדדים מנהלים משא ומתן. "כבר חודש וחצי שאנחנו מחפשים שחקן, ועדיין לא החתמנו. נקווה שהשבוע יגיע לכאן שחקן", אמרו במועדון. ריאן עצמו כבר שוחח עם ראשי המועדון והביע נכונות להגיע. אחרי שאיבדו שמונה נקודות בדקות האחרונות של המשחק, במועדון היו מרוצים הפעם לאחר השער של אורי מגבו בתוספת הזמן. "רק בשביל זה, היה שווה להביא אותו", התלוצצו בסיום.

במועדון שוב החמיאו לקובי רפואה על ניהול המשחק. "הקבוצה נראית טוב, קשה מאוד לשחק נגדנו. אנחנו שולטים באמצע כמעט נגד כל קבוצה, אבל חייבים להמשיך ולצבור נקודות כדי להגיע לאירופה". המגן דור אלו אמר: "אני שמח מאוד שהצלחנו להשוות, מאכזב שלא ניצחנו. נתנו משחק אדיר. שברנו את המנחוס. היה לי שבוע מרגש, חלום של כל שחקן להגיע לנבחרת. אני שמח מאוד על התקופה הזאת". על השאלה האם יעזוב בקיץ אמר: "עם כל המחשבות האלה, שחקנים נכנסים לאופוריה ולא יוצאים מזה. אני צריך להמשיך לעבוד קשה". על המטרות אמר: "מקום שני בהחלט ריאלי, אם נמשיך לשחק ככה". לסיכום אמר: "עברנו מחסום פסיכולוגי עם הפועל באר שבע. זה נותן לנו דחיפה גדולה". אלו, קרלוס קוויאר ונאור פסר ספגו אתמול את הצהוב הרביעי שלהם העונה ומצטרפים לאליסון דוס סנטוס. הם ינסו לא לספוג צהוב נוסף במשחקים הקרובים, כדי להימנע מהרחקה במסגרת הגביע או מהמשחק החשוב מול מכבי תל אביב בעוד שלושה מחזורים.

שחקני מכבי פתח תקוה אורי מגבו, דור אלו חוגגים. יוסי ציפקיס
"עם כל המחשבות האלה, שחקנים נכנסים לאופוריה ולא יוצאים מזה". דור אלו/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully