וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה: בריאן רנדל חתם בהפועל ירושלים

21.1.2017 / 22:03

האדומים מחזירים לקדנציה שנייה את הפורוורד הוותיק, ששיחק במועדון בין 2010 ל-2012. רנדל נותר מחוץ למגרשים מאז שעזב את מכבי תל אביב בתום העונה שעברה

one

בווידאו: הפועל ירושלים מנצחת את נהריה עם סל בשנייה האחרונה

פנים חדשות-ישנות בהפועל ירושלים. האדומים החתימו הערב (שבת) במפתיע את בריאן רנדל, ששיחק בקבוצה בין 2010 ל-2012 וחוזר לעונה תשיעית בישראל. רנדל (31, 2.03 מ') לא שיחק מאז עזב את מכבי תל אביב בתום העונה שעברה. ירושלים ניצלה את חלון ההעברות הקצר שנפתח ביורוקאפ, בתפר שבין הסיבוב הראשון לשני בטופ 16, ותוכל לצרפו באופן מיידי לקראת הגומלין מול זניט סנט פטרסבורג ביום שלישי בארנה.

בריאן רנדל מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חוזר לישראל. בריאן רנדל/ברני ארדוב

למעשה, מדובר בהחתמה השלישית של האדומים בחודש וחצי האחרונים: תחילה הם צירפו את דיז'ון תומפסון (שעזב השבוע לניז'ני נובגורוד) ואחר כך הביאו את מאליק היירסטון. כעת הם מנסים לחזק את אחת העמדות הפחות יציבות בקבוצה, עמדת הפאוור פורוורד, אותה חולקים ליאור אליהו וטראוויס פיטרסון.

רנדל, כך מאמינים בירושלים, יעניק לקבוצה מימד של מחויבות, הגנה ודבק קבוצתי, שהיו כל כך חסרים לה במשחקים שבהם הובסה - האחרון שבהם לפני שלושה ימים בסנט פטרסבורג.

יותם הלפרין שחקן הפועל ירושלים (ימין) מול בריאן רנדל שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עכשיו הם ישחקו ביחד. רנדל מול הלפרין/ברני ארדוב

את ההיסטוריה של השחקן לא צריך להציג בהרחבה: הוא כבר הופיע, מלבד ירושלים ומכבי, במדי גלבוע/גליל (איתה זכה באליפות ב-2010), הפועל תל אביב ומכבי חיפה. מדובר בסוג של הימור, מאחר שגם נטייתו להיפצע ידועה. רנדל סיים שנתיים ביד אליהו ללא זכייה באליפות. בעונתו הראשונה הרשים עם 12 נקודות ו-5.6 ריבאונדים למשחק ביורוליג, אולם אשתקד נחלש באופן משמעותי וירד ל-6.3 נקודות ו-2.7 כדורים חוזרים ביורוליג וביורוקאפ. הוא החמיץ 20 מ-37 משחקי הקבוצה בליגה ובפלייאוף.

לירושלים הוא הגיע, כאמור, לפני שבע שנים יחד עם המאמן עודד קטש, אחרי שהשניים הצעידו את גלבוע/גליל לזכייה מפתיעה באליפות המדינה. הוא קלע 13 נקודות למשחק ביורוקאפ, אבל לא הצליח לעבור איתה שלב במשך שנתיים ברציפות. הוא הזר התשיעי שמצטרף העונה לירושלים. בשלב זה הוא יירשם רק למשחקי היורוקאפ, מאחר שסגנית האלופה ניצלה כבר שבע משמונה המשבצות המותרות במכסת הזרים השנתית בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully