וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר ורטה חגג: "ידענו שאם לא ננצח, הפער כבר יהיה גדול מדי"

הפועל תל אביב ניצחה את הפועל אשקלון וצימקה את הפער מהקו האדום. ורטה שכבש: "אם נישאר בליגה זה יהיה הישג גדול". קורצקי: "קונה מצב שבו נגיע למשחק האחרון כשהכול תלוי בנו"

צילום: אשר דיין, עריכה: יוסי אלטר

הפועל תל אביב חגגה הערב (שבת) ניצחון ראשון אחרי שישה משחקי ליגה, ואיזה ניצחון זה היה. 0:1 יקר על הפועל אשקלון בחוץ, במשחק נגד יריבה ישירה במאבק ההישרדות.

עופר ורטה, כובש שער הניצחון, אמר: "זה בונוס מבחינתי, בטח במשחק כזה. אמרנו לעצמנו שאם לא מנצחים אין מה להמשיך כי הפער יהיה יותר מדי גדול. אני שמח שיצא לי לכבוש וכמובן שזה עזר לקבוצה לנצח. תמיד אנחנו חושבים שזה אפשרי, אחרת לא היינו עולים למשחק. כולם מאמינים ואני מקווה שבאמת נעשה את זה. זה יהיה הישג גדול מאוד אם נישאר בליגה, ואני מאמין שנישאר".

עדיין חולמים על הישארות/לירון מולדובן

מנחם קורצקי, מאמן הפועל תל אביב, אמר בסיום: "אמרתי לחבר'ה שזה היה אולי המשחק הכי חשוב של הפועל תל אביב בעשור האחרון. השחקנים ששיחקו בדרבי הביאו המון לב ונשמה. היום הצלחנו ליצור שניים-שלושה מצבים ואני שמח שזה השתלם לנו ובסוף הצלחנו לנצח.

קורצקי הוסיף: "שלטנו בצורה אבסולוטית במחצית השנייה, זו נקודת אור ואנחנו צריכים לשמוח בניצחון הזה ולהגיד כל הכבוד לשחקנים. מכאן נקווה שהדרך תיפתח לנו. עם ארבעה שחקני נוער ושלושה-ארבעה שחקנים שהצטרפו אלינו רק בימים האחרונים, לא ציפיתי שנשטוף את המגרש. יש לנו עוד הרבה עבודה, אבל אנחנו מאוד שמחים. אם אפשר להגיע למשחק האחרון כשהכול תלוי בנו - כמו שהיה לי בהפועל פתח תקוה - אני קונה".

על ארון שוינפלד שישב על הספסל, אבל אמר שהוא מרגיש שהוא לא יכול לשחק, אמר קורצקי: "ניגשתי אליו פעם אחת, היה סיכום בינינו שהוא ינסה להתחמם ונראה אם יוכל להיכנס ל-20 דקות. הוא אמר שהוא לא יכול ובזה הכול הסתיים".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל תל אביב גברה על הפועל אשקלון 0:1 בחוץ

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully