וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בכיר במכבי חיפה: "כרגע אין שינוי במעמדו של מולנסטיין"

21.1.2017 / 17:54

למרות הביקורות בעקבות התבוסה בקרית שמונה, בחיפה הבהירו: "מתרכזים כרגע רק בהחתמת אלושי ועזמי". הלילה: שיחה בין קברניטי המועדון. מולנסטיין בסיום: "מתנצל בפני האוהדים"

צילום: סוכנות ג'יני, עריכה: יוסי אלטר

מכבי חיפה המשיכה הערב (שבת) בסדרת ההפסדים שלה, כשהפעם הובסה 3:0 בידי עירוני קרית שמונה. הירוקים סופרים כבר 390 דקות בלי שער ונראה שגם המקום בפלייאוף העליון נמצא בסכנה. רנה מולנסטיין, שפתח עם שני שחקני נוער ולראשונה גם עם עומר דמארי, שוב נותר חסר אונים. ואם זה לא מספיק, במחזור הבא מחכה לירוקים מפגש עם מכבי תל אביב.

"כרגע אין כל שינוי במעמדו של רנה מולנסטיין", הדגיש גורם בכיר במועדון. "אנחנו מתרכזים בהחתמת השחקנים החדשים". במהלך הלילה צפויה שיחה בין קברניטי הקבוצה. לאחר המשחק ניגשו שחקני מכבי חיפה להודות לאוהדים, אך אלו סירבו לקבל את המחווה וסימנו להם ללכת לכיוון חדרי ההלבשה.

מכבי חיפה תודיע מחר, כנראה כבר בשעות הבוקר, על החתמתו של הקשר אניס אלושי, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. החלוץ הנורבגי פיטים עזמי אמור לנחות הערב בישראל על מנת לחתום על חוזה בקבוצה. כזכור, לפני כשבועיים פרסמנו כי השחקן סיכם ויהיה הרכש השישי של הירוקים.

כבש והתנצל. קריאף/סוכנות ג'יני

המספרים המביכים של מכבי חיפה

* מכבי חיפה עם ארבעה הפסדים רצופים (כולל אחד בגביע) בהפרש מצטבר של 9:0.

* זה רצף ההפסדים הכי ארוך מאז אוקטובר-נובמבר 2014.

* 390 דקות בלי שער, מאז הדרד'לה של גילי ורמוט מול בני יהודה.

* ניצחון אחד בלבד ב-10 המשחקים האחרונים בכל המסגרות.

* כל שלושת הכובשים (אופיר קריאף, שלומי אזולאי החלוץ ושלומי אזולאי הקשר) הם שחקני מכבי חיפה לשעבר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
רנה מולנסטיין מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
צריכים להשתפר בצורה דרמטית. רנה מולנסטיין/אדריאן הרבשטיין

רנה מולנסטיין, מאמן מכבי חיפה: "אם אתה ממשיך לספוג שערים כאלה, אלה בעיות שרודפות אותנו בארבעה או חמישה משחקים אחרונים. השחקנים איבדו ביטחון וזה לא הולך להיות קל יותר. זו התקופה המאתגרת ביותר שלי כמאמן. אתם יכולים לראות שלא היו לנו את כל השחקנים היום ואלה ששיחקו היו בסדר. אבל אם אנחנו רוצים להוציא משהו מהמשחק, אסור לעשות טעויוות כאלה. אני מתנצל בפני האוהדים. אנחנו חייבים להמשיך הלאה. אני ממשיך להגיד אותו דבר לשחקנים, אנחנו חייבים לעשות דברים טוב יותר. אני מקווה שנחזור חזקים יותר מזה.

"יש לנו שבוע עכשיו לחזור, השחקנים החדשים יהיו כשירים לשחק. יותר מכל דבר אחר, השחקנים צריכים להשתפר. אנחנו צריכים לא לספוג ולכבוש שערים, ובשני העניינים האלה אנחנו צריכים להשתפר בצורה דרמטית. יהיה קשה להיות בפלייאוף העליון, אבל יש עוד הרבה משחקים ואנחנו צריכים להמשיך לשחק ולהילחם עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully