וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: אורי מגבו חתם לעונה וחצי, רפואה רוצה קשר שמאלי

19.1.2017 / 15:36

המגן שלא מצא את מקומו בבית"ר ירושלים יתחרה עם פסר וגולדנברג על עמדת המגן השמאלי, מלול ישוחרר. 4,000 אוהדים כבר הבטיחו את מקומם מול הפועל באר שבע בשבת, צפי לאצטדיון מלא

שחקן מכבי פתח תקוה אורי מגבו, אבי לוזון. מכבי פתח תקוה, אתר רשמי
עבר למלאבס. אורי מגבו/אתר רשמי, מכבי פתח תקוה

עכשיו זה רשמי: מכבי פתח תקווה הודיעה היום (חמישי) כי מגן בית"ר ירושלים, אורי מגבו, חתם רשמית בקבוצה לשנה וחצי. כזכור, אתמול פרסמנו כי הצדדים ניהלו מגעים להחתמת המגן. היום נפגש סוכניו אדם קידן וגלעד קצב עם הנהלת הקבוצה והצדדים הגיעו לסיכום. מגבו לא הגיע למכבי פתח תקוה על תקן קשר שמאלי, תפקיד שקובי רפואה מנסה לאייש, אלא כמגן שמאלי שיתחרה עם נאור פסר. כזכור, לאחרונה החליטו במועדון לשחרר את שמוליק מלול שיקבל הודעת שחרור יחד עם החלוץ עוז פרץ. כעת יאשר המועדון למלול לחפש קבוצה. לאחר חזרת חגי גולדנברג מפציעה, מגבו יתחרה איתו ועם פסר על חולצת המגן השמאלי.

כעת ינסו במועדון למצוא קשר שמאלי. איסמעיל ריאן עדיין מועמד לקבוצה, אבל הוא נהלך מגעים גם עם הפועל תל אביב ולכן לא בטוח שיגיע. בכל מקרה, פתח תקוה תביא אותו רק אם מכבי חיפה תתגמש משמעותית בדרישות שלה. נכון לעכשיו כ-4,000 אוהדים הבטיחו את מקומם למשחק מול הפועל באר שבע בשבת והצפי הינו לאצטדיון מלא.

עוד בנושא

מכבי פתח תקוה מנהלת מגעים עם מגן בית"ר ירושלים אורי מגבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully