וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין: "לא היינו צריכים להתפרק ככה". פיאניג'אני: "משחק מוזר"

18.1.2017 / 21:55

אכזבה בהפועל ירושלים מהתבוסה מול זניט סנט פטרסבורג, שהפחיתה משמעותית את הסיכויים לסיים בראשות הבית ביורוקאפ. פיאניג'אני: "היינו צריכים להישאר קרובים, גם בשביל המשחק הבא"

ספק 500

בווידאו: תקציר המשחק

הסיכוי של הפועל ירושלים לסיים במקום הראשון בבית שלה בטופ 16 ביורוקאפ פחת משמעותית הערב (רביעי), אחרי שהובסה ברוסיה בידי זניט פטרסבורג. הרוסים שלטו במשחק והכתיבו את הקצב מהרגע הראשון, בדרך לניצחון 81:101 שלא רק סידר לה את המקום הראשון בבית, אלא גם קירב אותה מאוד להבטחתו בסיום השלב, משום ששתי הקבוצות תיפגשנה כבר ביום שלישי הבא ולירושלים יהיה קשה לנצח בפער גדול יותר.

מאמן ירושלים סימונה פיאניג'אני אמר בסיום: "ידענו שהם קבוצה טובה שיכולה לקלוע הרבה נקודות במשחק, הם כבר קלעו 100 נקודות מול קבוצות טובות מאוד. ידענו את זה אבל היינו צריכים להישאר קרובים גם בשביל המשחק הבא. היינו רגעים שהיינו אבודים בהתקפה, היה משחק קצת מוזר. אם ניתן להם פחות ריבאונדים בהתקפה הם יוכלו לרוץ פחות ונוכל לנצח אותם בהפרש כזה בירושלים. זה יהיה אתגר גדול, אבל לא צריך להרים ידיים מלכתחילה. יש לנו עכשיו שני משחקי בית ואפשר להעפיל מהמקום הראשון, זה עוד לא אבוד".

יותם הלפרין הוסיף: "אין ספק שלא היינו צריכים להתפרק ככה, בטח לא ברבע הראשון. הם קבוצה שלא פשוט לשחק מולה, בעוד שישה ימים יש עוד משחק נגדם שהוא מאוד משמעותי להמשך הדרך. בין לבין יש את נהריה וצריך לבוא מפוקסים".

מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני. נועם מושקוביץ
מאוכזב. פיאניג'אני/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully