וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטישה בבית"ר: אבוחצירה חתם ברעננה, מגבו יודיע על עזיבה?

18.1.2017 / 21:29

החלוץ, שלא זכה להרבה דקות משחק בבירה העונה, חתם לעונה וחצי בקבוצה של חיים סילבס. המגן צפוי לנצל סעיף בחוזהו כדי להשתחרר. השניים מצטרפים ללידור כהן, שכבר ביקש לעבור קבוצה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד אחד עוזב. שמעון אבוחצירה אחרי החתימה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עזיבה המונית מבית"ר ירושלים. שמעון אבוחצירה שוחרר הערב (רביעי) מהקבוצה וחתם לעונה וחצי בהפועל רעננה באמצעות סוכנו ניר קרין. החלוץ התעקש לעזוב את הקבוצה מהבירה ויצטרף לקבוצה של חיים סילבס, לאחר שגם הפועל כפר סבא והפועל תל אביב הביעו בו עניין. החלוץ לא זכה להרבה דקות משחק העונה בבירה. הוא פתח רק ארבע פעמים בליגה ותרם שלושה שערים, כולן בשלושה מחזורים רצופים והאחרון שבהם לפני ארבעה חודשים. מלבד זאת הוא מצא את הרשת פעמיים בגביע הטוטו.

"אני מודה לאלי טביב ולקהל המדהים של בית"ר ירושלים. מצד שני אני שמח לחתום ברעננה ומאמין שאצליח איתם", אמר אחרי החתימה.

אבוחצירה גדל בבית"ר טוברוק ואת ההזדמנות הראשונה שלו בליגת העל קיבל מהפועל פתח תקוה, שם כבש 21 שערים ב-94 הופעות. לאחר מכן יצא ליוון, וכבש שלושה שערים ב-17 הופעות במדי לאריסה. הוא חזר לארץ וחתם בעירוני קרית שמונה, והיה שותף לאליפות ההיסטורית שלה. לאחר מכן שיחק במכבי חיפה, חזר בהשאלה לקרית שמונה, ובקיץ האחרון חתם בבית"ר ירושלים. בעונת 2008/09 היה אבוחצירה מלך השערים של ליגת העל.

עוד בנושא

הפועל כפר סבא מנסה להגיע לסיכום עם שמעון אבוחצירה
הפועל רעננה הודיעה: יובל שבתאי חזר לקבוצה וחתם לשנתיים וחצי

מגן בית"ר ירושלים אורי מגבו מדלג. ברני ארדוב
סעיף בחוזה יאפשר לו להשתחרר. מגבו/ברני ארדוב

עזיבת אבוחצירה השאירה את הקבוצה ללא חלוץ לקראת המחזור הקרוב (מול הפועל כפר סבא), שכן איתי שכטר ייעדר בשל כרטיסים צהובים. מי שאמור לשחק כחלוץ הוא לידור כהן, שאף הוא ביקש שחרור ומעוניין לעזוב.

מי שעשוי להצטרף לאבוחצירה ולעזוב גם כן הוא אורי מגבו. בחוזהו של השחקן יש אפשרות להשתחרר אם לא שיחק בחצי ממשחקי הקבוצה לפחות, עד לחודש ינואר, והוא צפוי להודיע לקבוצה כי בכוונתו לממש את סעיף היציאה ולעזוב. למגן יש כמה הצעות (כולל ממכבי פתח תקוה ובני יהודה) והוא עדיין מתלבט ביניהן.

אם לא די בכך, גם עוזר המאמן זיו אריה עזב לאחרונה וחתם בדילה גורי הגאורגית. מנגד, לאחרונה גם צורפו שני שחקנים: חן עזרא וישראל זגורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully