וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל בבייסבול פרסמה סגל חלקי לקראת אליפות העולם

18.1.2017 / 8:52

הנבחרת שתיפתח את הופעותיה באליפות עם משחק מול המארחת דרום קוריאה בעוד כחודש וחצי, הציגה את רשימת השחקנים שכבר אישרו את השתתפותם

נבחרת ישראל בבייסבול. מגד גוזני
מתכוננים לאליפות. שחקני הנבחרת/מגד גוזני

ה-WBC, אליפות העולם בבייסבול, תצא לדרך בעוד כחודש וחצי בדרום קוריאה ונבחרת ישראל, שתערוך את הופעת הבכורה ההיסטורית שלה, מתחילה להשלים את הסגל לקראת הטורניר, בו היא תתמודד מול המארחת, כמו גם מול הולנד וטיוואן.

הנבחרת הודיעה על השחקנים שכבר הסכימו להיות חלק מהסגל, רבים מהם הווה או לכל הפחות עבר ב-MLB: טיי קלי, סם פולד, ג'ייסון מרקיז, אייק דייויס, ריאן לוורנוואי, קודי דקר, ג'וש זייד, נייט פרימן, טיילר קרייגר, ניק ריקלס, דין קרמר, קורי בייקר, ג'רמי בלייש, ג'ייק קאליש, אלכס כץ.

שמונה מחברי הסגל הגיעו לאחרונה לביקור בישראל, במסגרת ההכנות לטורניר. "אנחנו משלימים את הסגל עם עוד כמה שחקני מייג'ור ליג שלא היו פנויים לשחק עם הנבחרת במוקדמות ועם כמה כישרונות צעירים", אמר הג'נרל מנג'ר של נבחרת ישראל, פיטר קורץ, "הם יצטרפו לסגל שרשם הופעה מצוינת במוקדמות".

הטורניר ייצא לדרך ב-6 במרץ, כאשר ישראל תתמודד מול דרום קוריאה כבר במשחק הפתיחה, במסגרת בית א'. בטורניר ישתתפו 16 נבחרות והמטרה הראשונית של ישראל תהיה להעפיל לשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully