וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על הסופרבול: אטלנטה - גרין ביי וניו אינגלנד - פיטסבורג בגמרי החטיבות

21.1.2017 / 8:30

ההתקפות הנהדרות של הפאלקונס והפאקרס בראשות מאט ריאן וארון רוג'רס ייפגשו למשחק פרידה מבטיח מאוד מהג'ורג'יה דום (ראשון, 22:05, FOX). טום בריידי ובן רות'לסברגר ייאבקו על מקום בעוד סופרבול (שני, 1:40, FOX)

דבונטה פרימן אטלנטה פאלקונס מול גרין ביי פאקרס. AP
פרימן והפאלקונס רשמו ניצחון דרמטי על הפאקרס בעונה הסדירה/AP

מסורתית, יום ראשון של גמרי החטיבות נחשב ליום הפוטבול המהנה ביותר של העונה וגם השנה, הוא מבטיח להיות כזה. אטלנטה תארח את גרין ביי למשחק ענק על הזכות להיות נציגת ה-NFC בסופרבול המתקרב, בעוד ניו אינגלנד תנסה לשוב למעמד המחייב כאשר תפגוש את פיטסבורג. שידורים חיים ב-FOX.

seperator

אטלנטה - גרין ביי, ראשון, 22:05

שני הקוורטרבקים הטובים ביותר בליגה העונה יתמודדו בקרב מפציצים אדיר בג'ורג'יה דום. האנדר/אובר של וגאס למשחק הזה עומד על 61 נקודות, הגבוה אי פעם בפלייאוף וזה כל מה שאתם צריכים לדעת פחות או יותר, בנוגע לציפיות מהמפגש הזה.

הפאלקונס הציגו השנה התקפה עם מספרים מהטובים בהיסטוריה. בחצי גמר החטיבה, הם לא נבהלו לרגע מפיגור מוקדם מול סיאטל ופירקו לרסיסים את ההגנה של הסיהוקס, בדרך ל-36 נקודות וניצחון קל. קשה לראות איך ההגנה של גרין ביי, שהתקשתה להבריק לאורך העונה, מסוגלת להתמודד עם השילוב בין מאט ריאן לחוליו ג'ונס ושאר החבורה ההתקפית האדירה של דן קווין.

אלא שמנגד יעמוד ארון רוג'רס, שבשבועות האחרונים נראה כאילו הוא משחק פוטבול מכוכב אחר. מספר 12 בצהוב-ירוק הוביל את האורזים לניצחון ענק בדאלאס, בזכות מחצית ראשונה התקפית כמעט מושלמת ועוד מסירת על משוגעת במאני טיים. ההתקפה של גרין ביי לא נראית מאיימת מדי על הנייר (והרבה תלוי גם בכשירות של ג'ורדי נלסון), אבל עם רוג'רס הכול אפשרי.

שתי הקבוצות כבר נפגשו העונה בג'ורג'יה דום, שייסגר סופית אחרי המשחק הזה. במפגש הקודם, זה נגמר ב-32:33 מסחרר לאטלנטה, עם טאצ'דאון של מוחמד סאנו 11 שניות לסיום. בפלייאוף הם שיחקו זו מול זו בשלושה מקרים. ב-1995, גרין ביי ניצחה בבית בקלות, ב-2003, אטלנטה יצאה מלמבו פילד עם ניצחון מוחץ וב-2011, רוג'רס הימם את הג'ורג'יה דום עם משחק כמעט מושלם בדרך ל-21:48 חד צדדי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
טום בריידי ניו אינגלנד פטריוטס עם בן רות'לסברג פיטסבורג סטילרס. AP
היריבות הארוכה נמשכת. בריידי ורות'לסברגר/AP

ניו אינגלנד - פיטסבורג, שני, 1:40

פייטון מאנינג אומנם פרש, אבל בפעם ה-14 מתוך 15 העונות האחרונות, אחד מהשלישייה הגדולה של פייטון, טום בריידי ובן רות'לסברגר ייצג את ה-AFC בסופרבול.

המפגש הראשון שאמור היה להיערך העונה בין השניים, בפיטסבורג, נמנע בשל הפציעה של ביג בן, שהובילה לניצחון די נוח לפטריוטס, אלא שעכשיו הסטילרס מגיעים בכושר מצוין וממש כמו המארחת, גם להם יש שמונה ניצחונות רצופים, לא מעט בזכות ליביון בל המצוין שפירק גם את ההגנה של קנזס סיטי בדרך לניצחון דרמטי בארוהד. למרות מצב הרוח הטוב, בפיטסבורג יודעים שמשחק נוסף בו יסתפקו בשישה שערי שדה, כמו בשבוע שעבר, פשוט לא יספיק בפוקסבורו.

ניו אינגלנד הגיעה לגמר החטיבה בפעם השישית ברציפות ואחרי ההפסד הצמוד והכואב אשתקד בדנבר, הפעם היא רוצה לנצל את הביתיות כדי לחזור לעוד סיבוב בסופרבול. ההגנה של הפאטס התייצבה ככל שהעונה התקדמה ודווקא ההתקפה התקשתה מעט בשבוע שעבר מול יוסטון, אך לבסוף הצליחה לשים 34 נקודות. טום בריידי נוטה ליהנות במפגשים שלו מול הסטילרס והמאזן לאורך הקריירה עומד על 2:9 לטובת הקוורטרבק של הפטריוטס, כולל צמד ניצחונות פלייאוף. בששת המפגשים האחרונים בין הקבוצות, בריידי ניצח חמש פעמים ומסר ל-19 טאצ'דאונים מול 0 איבודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully