וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנטאנדר החמיצה ניצחון על ברצלונה

3.11.2002 / 20:32

חאבי גררו שוב כבש בדקה ה-1 לסנטאנדר שהוליכה על בארסה עד לדקה ה-84, אז השווה נבארו. בניון שיחק 25 דקות. סלטה איבדה יתרון והפסידה בבילבאו, סוסיאדד הגדילה הפער בפיסגה

בדקה ה-1 הראה חאבי גררו כי היכולת שלו מהשבועות האחרונים אינה מקרית, וכמו נגד ריאל מדריד כבש גם נגד ברצלונה בדקה ה-1, סנטאנדר מוליכה. ערוץ 5 מוסר כי יוסי בניון נכנס בדקה ה-65 אך לא השפיע על משחקה של המקומית. במשך 83 הדקות שלאחר השער ניסתה בארסה להשוות, עד שנגיחה של פרננדו נבארו איזנה את התוצאה בדקה ה-84. עוד שתי הזדמנויות היו לבארסה ואחת לסנטאנדר להכריע את המשחק, שהסתיים בסופו של דבר בחלוקת נקודות שווה.

שתי הראשונות מנצחות

ולנסיה וסוסיאדד ניצחו שתיהן באותה תוצאה 0:1 ושמרו על מיקומן בראשות הטבלה במסגרת המחזור השמיני בליגה הספרדית. ריאל סוסיאדד עשתה את זה בחוץ מול ויאריאל, במשחק שמראה כי כוונותיה רציניות העונה. ניהאט הטורקי (שער שישי העונה), כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-36.

גם ולנסיה מראה כי כוונותיה רציניות העונה, עם ניצחון חוץ בברצלונה על אספניול המקומית. אך מולנסיה, האלופה, אפשר לצפות ליכולת גבוהה. איבן דה לה פניה וטאמודו, לא עזרו לאספניול שספגה את השער שהכריע את המשחק מרגלי פאביו אאורליו בדקה ה-74.

בטיס התקשתה בביתה מול מלאגה, הנמצאת בכושר לא טוב לאחרונה. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, לפני ההתפרצות של הירוקים בשניה, בניצוחם של ארזו (49) ושל פרננדו (58 ו-76 בפנדל).

גם שתי האחרונות ניצחו

גם שתי האחרונות, אתלטיקו בילבאו ורקריאטיבו הוואלבה, השיגו נצחונות חשובים בקרבות תחתית, שנתנו להם קצת אוויר לנשימה. בילבאו עשתה זאת בבית מול סלטה ויגו, שאיבדה קצת גובה לאחרונה. ויגו הוליכה 0:1 במחצית משער של אדו (32), אך מי אם לא חוסבה אצ'בריה ואיסמעיל אורזאיז, שני חלוצי הנבחרת לשעבר, דאגו למהפך הדרמטי (80 ו-90 לפי הסדר).

הוואלבה ניצחה בחוץ את אוסאסונה מפנדל של קובייו, חמש דקות לפני הסיום. אוסאסונה הסתבכה גם היא בתחתית אחרי ההפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully