וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברסי: סאפין מראט את יואיט

3.11.2002 / 18:53

לייטון יואיט, המדורג מס' 1 בעולם, לא יכל לטניסאי הרוסי שבא מרוכז ופשוט רצה יותר את התואר היוקרתי של ברסי. סאפין ניצח בשלוש מערכות ועכשיו יש לו על הראש את המאסטרס בשנגחאי ואת גמר גביע דייויס

מראט סאפין לא הפסיק לשמוע בשבועות האחרונים על "נובמבר האכזרי" שממתין לו. שמע והפנים. בינתיים הוא התחיל את החודש ברגל ימין כשניצח את המדורג מס' 1 בעולם, לייטון יואיט 6:7, 0:6, 4:6, בגמר טורניר ברסי (אולמות סגורים, סך פרסים: 2.9 מיליון דולר) ועכשיו כל מה שנותר לו, הוא "רק" לנסות ולקחת את המאסטרס בשנגחאי ולתת לרוסיה את תואר הדייויס הראשון שלה במפגש מול צרפת המארחת.

המשחק היה שקול בהתחלה וכל אחד שמר על הסרבים שלו, בעזרת משחק חזק ומדוייק. אחרי 6:6, הלכו השניים לשובר שיוויון, בו הפגין הרוסי עליונות (4:7). על המערכה השניה אין הרבה מה להרחיב. סאפין שלט בה לכל אורכה (0:6) ויואיט רק חיכה שתיגמר, על מנת שיוכל לבצע קאמבק בשלישית. שבירה אחת של סאפין הספיקה לו, לפני שהוא ניצח גם את המערכה השלישית 4:6 ואת המשחק כולו, בלי לתת לאוסטרלי אפילו הזדמנות לחזור אליו. סאפין, שלקח את אליפות ארה"ב הפתוחה ב-2000, נעלם קצת מאז ביחס לציפיות שהיו ממנו. עכשיו הוא חוזר לשחק את הטניס המצויין שלו ואולי בדרך, הוא גם חוזר אל המאבק על המקום הראשון בעולם.

ברסי היה בדיוק הטורניר שסאפין היה צריך. היה זה טורניר הכנה למאסטרס, שהרי כל הטניסאים הטובים בעולם השתתפו בו, ביחד עם הכנה לגמר הדייויס, שייערך באותו אולם. יכול להיות שכל הדברים הללו, נתנו את התמריץ עבור הרוסי. בכל מקרה, נובמבר יהיה מעניין לא רק עבורו, אלא עבור כל אוהד טניס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully