וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בבלגיה: גידי קאניוק מבוקש בגנט ובסטנדרד ליאז'

17.1.2017 / 21:00

בתקשורת הבלגית טוענים כי בליאז' מחפשים מחליף לאדריאן טרבל וקשר מכבי פתח תקוה נמצא על הכוונת, גם קבוצתם של גרשון, סייף ודוידזאדה הביעה עניין. פרץ קיבל אישור לחפש קבוצה

אדריאן הרבשטיין

האם גידי קאניוק יהיה הנציג הישראלי הבא בליגה הבלגית? על פי דיווחים שהתפרסמו הערב (שלישי) בבלגיה, שתי קבוצות מתעניינות בקשר מכבי פתח תקוה - גנט וסטנדרד ליאז'. קאניוק חווה עונה נהדרת (שבעה שערי ליגה, שמונה בכל המסגרות) במדי קבוצתו שניצבת במקום השלישי בליגת העל, וכעת מפורסם בתקשורת הבלגית כי העזיבה של אדריאן טרבל גרמה לליאז' לחפש אחר קשר חדש, כאשר גם קבוצתם של רמי גרשון, קני סייף ואופיר דוידזאדה הביעה עניין.

על קאניוק בן ה-23 נכתב כי הוא אחד מהכוכבים בליגת העל, כאשר מלבד כוח פיזי יש לו יכולת כיבוש שערים. יש לציין כי גנט מחפשת אחר קשר כבר מספר שבועות, וקאניוק הוא שם נוסף שעלה לכותרות כמועמד לחיזוק הקבוצה.

עוד בנושא:

מכבי פתח תקוה הציעה לעדן בן בסט 190 אלף דולר: אשיב ביום שלישי
מכבי תל אביב אישרה לעדן בן בסט לנהל מו"מ עם בית"ר ומכבי פתח תקוה

גידי קאניוק מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
ישראלי נוסף בגנט? גידי קאניוק/ברני ארדוב

בנושא איסמעיל ריאן, במועדון טוענים כי הסיכויים שיגיע לא גבוהים כי הם אינם מוכנים לשלם עליו דמי העברה. מכבי פתח תקוה שלמה בעונה הקודמת 200 אלף שקלים עבור השאלת שחקנים (דור חוגי, מוחמד כליבאת). גורם במועדון אמר: "למכבי חיפה צריך להיות אינטרס שניקח את ריאן, משום שאצלנו הוא יקבל הרבה דקות. במצב הנוכחי אין בכלל מה לדבר עליו". בעזרת העוזבים, החלוץ עוז פרץ קיבל אישור לחפש קבוצה אחרת ובמועדון מתלבטים האם לשחרר גם את המגן השמאלי שמוליק מלול.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן מכבי חיפה, איסמעיל ריאן. טל לוי
אינטרס של מכבי חיפה. איסמעיל ריאן/טל לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully