וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "שמח שעומר דמארי חזק לשחק, הדלת פתוחה עבור ניר ביטון"

17.1.2017 / 9:50

מאמן נבחרת ישראל קיים מסיבת עיתונאים לקראת מפגש ההכנה מול הנבחרת הצעירה ושלח מסר לקראת ספרד: "אף אחד לא בטוח". על הזימונים: "אם הרווחנו שחקן או שניים אז עשינו את זה"

עומר דנינו ודני עמוס/ברני ארדוב

נבחרת ישראל ממשיכה באימונים לקראת משחק האימון מול הנבחרת הצעירה, שייערך מחר (רביעי). הבוקר כינס מאמן הנבחרת אלישע לוי מסיבת עיתונאים בה דיבר על ענייני השעה. הנבחרת תופיע למשחק עם סגל של שחקני משנה, כולל הרבה מאוד צעירים.

אלישע לוי מאמן נבחרת ישראל במסיבת עיתונאים. ברני ארדוב
מוכן לכינוס. אלישע לוי/ברני ארדוב

אלישע לוי פתח את מסיבת העיתונאים ואמר: "אני נלחם על כל יום. המטרה העיקרית שלי בזימונים האלה היא להגדיל את המאגר של השחקנים הצעירים, אותם אני רוצה לראות מתאמנים מקרוב. אני הולך לכל המשחקים ואני רואה אותם, אבל יש הבדל בין לצפות בהם משחקים לבין לראות אותם מתאמנים. בצורה הזו אפשר לבחון את הצורה שבה הם מתאמנים והאופי שלהם, ואז אני יכול לבצע את הבחירה שמתאימה. אם נרוויח שחקן אחד או שניים, אז עשינו את זה. צריך הרבה סבלנות. אין לי צורך להביא שחקנים שאני מכיר, אלא שחקנים שאני לא מכיר. אנחנו רוצים שנוכל להשתמש בכמה שיותר שחקנים. יש לנו קשר הדוק עם הנבחרות הצעירות".

"יש עוד חודשיים עד המשחק בספרד", הוסיף המאמן הלאומי: "ספרד ואיטליה הן נבחרות מרמה אחרת. הוכחנו מול אלבניה שאנחנו מסוגלים להביא נקודות גם במגרשים קשים, ולהיראות טוב יותר מהמשחקים הקודמים שלנו. לא נתבטל מול נבחרת ספרד, זו נבחרת שאנחנו מכבדים מאוד. אני מקווה שנגיע למשחק עם אפשרות להשתמש בשחקנים הכי טובים שלנו. בירם כיאל, שרן ייני וליאור רפאלוב חזרו לשחק, וזה חשוב. התפקיד שלי הוא לזמן את השחקנים שמשחקים כי הדבר שהכי חשוב עבורי זה דקות משחק. אני שמח שעומר דמארי חזק לשחק, נעקוב אחריו. לכולם כואב על מצבה של הפועל תל אביב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
אמר את הדברים על דעת עצמו. זהבי/יוסי ציפקיס

על הביקורת בעקבות הזימונים: "אני שומע את הביקורות האלה אחרי כל זימון. הזימונים האלה נעשו מתוך הבנה שאני צריך לראות את השחקנים. אני חושב שזה לא מכובד לבקר את הזימונים בתור מועדונים. המטרה של הכינוס היא להגיע לזמן האמת ואז יש לי במאגר הרבה יותר שחקנים. אחרי כל כינוס התקדמנו. אני שומע את ערן זהבי ואלמוג כהן שהם מחכים כבר לזימון הבא".

תקרית זהבי וברדה: "מדובר בשני ספורטאים גדולים. אני מברך את אליניב ברדה על הזכייה, ומבין את הכעס של זהבי. הוא חושב שזה מגיע לו, זו זכותו הלגיטימית. זהבי עשה את הדברים מחוץ למסגרת הנבחרת, אדם כועס ומדבר על זה".

שחקני נבחרת ישראל עומרי גלזר, ניר ביטון, תומר חמד. יוסי ציפקיס
הדלת פתוחה. ניר ביטון/יוסי ציפקיס

המשחק בספרד: "אנחנו נשחק התקפי, אבל בכל משחק נעשה התאמות. לשחק התקפי זה לשים בתוך המערך שחקנים שיכולים להתקיף, בכל מערך. בכל משחק ששיחקנו, עלינו עם מערך מאוד גמיש, כמו הסגנון. מצפה לנו משחק קשה, אבל אנחנו נשחק את הכדורגל שאנחנו רוצים בתקווה שנעשה תוצאה טובה".

על ביברס נאתכו: "אם יש משהו שלמדתי כמאמן נבחרת זה שמה שהיה לפני חודש, הוא היסטוריה ולא חשוב. אני שמח שביברס חזר לשחק. הדלת של הנבחרת פתוחה בפני כולם, אבל אף אחד לא בטוח".

סוגיית השוער: "הייתה לנו יציבות בעמדה הזו עם דודו גורש, שעשה עבודה טובה. נבחר את השוער שיהיה בכושר הטוב ביותר, נעקוב אחריהם. שיגיע הזמן, אני מקווה שנמצא את השוער המתאים ביותר כדי לעמוד במשימה הזו".

שחקן מכבי חיפה עומר דמארי. אדריאן הרבשטיין
אלישע מרוצה מהקאמבק. דמארי/אדריאן הרבשטיין

הסגל המלא

שוערים:

דני עמוס (מכבי פתח תקוה), אריאל הרוש (הפועל תל אביב), אריק ינקו (הפועל רעננה)

הגנה:

עומר דנינו (מכבי פתח תקוה), דור אלו (מכבי פתח תקוה), עומרי בן הרוש (מכבי תל אביב), עאיד חבשי (מכבי חיפה), סאן מנחם (מכבי חיפה), חאתם עבד אלחמיד (מ.ס אשדוד), דור פרץ (מכבי תל אביב)

קישור:

גידי קאניוק (מכבי פתח תקוה), דור מיכה (מכבי תל אביב), מיכאל אוחנה (הפועל באר שבע), וובה בראון (הפועל באר שבע), חנן ממן (הפועל חיפה), תאמבי סגס (בני סכנין), דוד קלטינס (בית"ר ירושלים), עדן שמיר (עירוני קרית שמונה), אלמוג בוזגלו (בני יהודה)

התקפה:

גיא מלמד (מכבי פתח תקוה), שגיב יחזקאל (מכבי תל אביב), מוחמד גדיר (הפועל באר שבע), עומרי אלטמן (הפועל תל אביב)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully