וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: עדן בן בסט חוזר למועדון, חתם לעונה וחצי

17.1.2017 / 17:23

החלוץ בן ה-30 נפרד ממכבי תל אביב אחרי שנתיים וחצי וחזר לקדנציה נוספת בקבוצת נעוריו: "דחיתי הצעות רבות והלכתי עם הלב". יואב כץ: "מדובר בחיזוק משמעותי". ז'וליו סזאר התנצל ונקנס

עדן בן בסט שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
חוזר לקבוצה בה היה מלך שערים. עדן בן בסט/ברני ארדוב

עדן בן בסט חתם הערב (שלישי) לעונה וחצי בהפועל חיפה עם אופציה לעונה שלישית ויוצג במסיבת עיתונאים באצטדיון העירוני ביום חמישי בשעה 13:00. החלוץ שישתכר כ-210 אלף דולר לעונה, אמר לאחר החתימה: "מדובר בסוג של סגירת מעגל עבורי. בסופו של דבר דחיתי הצעות רבות והחלטתי ללכת עם הלב, והלב אמר לי הפועל חיפה. אני מודה ליואב כץ על האמון".

הבעלים יואב כץ שניהל את המשא ומתן מול חלוץ מכבי תל אביב והגיש לו הצעה גבוהה מאלו של בית"ר ירושלים ומכבי פתח תקוה, אמר בהודעה הרשמית: "מדובר בחיזוק משמעותי לקבוצה מקצועי וחברתי. אין לי ספק שיחד עם עדן ובכוחות משותפים נצעד קדימה לעונה מוצלחת".

החלוץ בן ה-30, שגדל במחלקת הנוער של הפועל חיפה וחצה את הכביש לצד הירוק, חוזר לקדנציה שלישית כשחקן בוגרים אצל האדומים. ב-2007/08 כבש 13 שערים במדי הפועל חיפה בליגה הלאומית, לאחר מכן שיחק בעירוני קרית שמונה והפועל תל אביב, וב-2009 שב להפועל חיפה ובעונת 2010/11 סיים כסגן מלך שערי הליגה עם 18 כיבושים. משם יצא לליגה הצרפתית, ואחרי שנה וחצי בברסט ותקופה דומה בטולוז, שב לארץ כשחקן מכבי תל אביב, במדיה הבקיע תשעה שערי ליגה מאז יולי 2014. העונה מצא את הרשת חמש פעמים: שער בליגה וארבעה בגביע הטוטו.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב תחסוך כ-1.5 מיליון שקל בעקבות שחרור עדן בן בסט

שחקן הפועל חיפה פיליפ יאזביץ'. ברני ארדוב
יחס לא ראוי. פיליפ יאזביץ'/ברני ארדוב

הפועל חיפה תערוך היום את ועדת המשמעת לפיליפ יאזביץ'. הקרואטי שמתאמן בצד מאז משחק הגביע מול כפר קאסם עשוי להיקנס. בשיחות עם חבריו טען יאזביץ' כי היחס אליו לא ראוי וכי מאז ההחלטה לשחררו במועדון מנסים להיפטר ממנו באמצעות לחצים שהם מפעילים עליו כדי שיחתום על עזיבה תמורת פיצוי חלקי. אחד השחקנים אמר: "פיליפ לא זוכה ליחס ראוי. הם צריכים לשלם לו את הכסף ולשחרר אותו".

השחקן לא מתכוון להתפשר וכרגע ניר קלינגר לא יכול להחתים שחקנים. במועדון אישרו את הדיווחים לגבי הקשר-חלוץ הניגרי ג'ון צ'יבוייקה, אקס רוזנבורג וסולנה, אך בינתיים לא מתכוונים להביא אותו לארץ משום שיאזביץ' דורש פיצוי מלא.

במועדון מתכוונים ליזום סולחה בין השוער פיט פלטהאוזן לקשר ז'וליו סזאר שהתעמתו במחצית במשחק שלשום. הברזילאי התנצל ונקנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully