וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: ביקורת על דני גולן, סזאר הוחלף לאחר שהתעמת עם פלטהאוזן

16.1.2017 / 8:35

הקבוצה ספגה מוקדם בכל חמשת המשחקים של המאמן על הקווים, קפילוטו: "פותחים בצורה קטסטרופלית". היום: וועדת משמעת ליאזביץ'. כץ פנה לבן בסט, סזאר הוחלף לאחר שהתעמת עם פלטהאוזן

מאמן הפועל חיפה דני גולן. ברני ארדוב
הביקורות כבר מתחילות. דני גולן/ברני ארדוב

אחרי פתיחה טובה של דני גולן (שבע נקודות בשלושה משחקים), הפועל חיפה רשמה אתמול הפסד שני ברציפות. בקבוצה מרוצים מעבודתו של המאמן, אבל אתמול הוא ספג ביקורת על הצורה שבה הקבוצה שלו משחקת בדקות הראשונות של המשחק. "לא יכול להיות שכל משחק יתחיל בפיגור. פשוט אי אפשר להמשיך ככה", אמר אחד השחקנים בסיום. "כל משחק משפיע על השני. יש חוסר ביטחון כל פעם שהמשחק מתחיל. אנחנו חוזרים טיפה אחורה, ואז סופגים". להלן הנתונים: במשחק הראשון של גולן מול הפועל אשקלון פיגרה הקבוצה מוקדם יחסית (כבר בדקה ה-19), וכך גם במשחקו השני מול בני יהודה (דקה 21), בשלישי מול כפר סבא (דקה 47), ברביעי מול מ.ס אשדוד (דקה 12) ואתמול בטדי (דקה 7).

"אנחנו מתחילים משחקים בצורה קטסטרופלית", הודה ניסו קפילוטו בסיום, "הקבוצה סופגת שערים בדקות הראשונות וזה הורס את השיטה שאנחנו בונים כל השבוע. אם לא נשפר את זה, נהיה בצרות. כל השבוע אנחנו מדברים על זה, פעם זה חוסר ריכוז ופעם טעות. אנחנו צריכים לשפר את זה אם אנחנו רוצים להגיע למעלה. לא חושב שיש לחץ, אנחנו מנסים לצבור נקודות עד הפלייאוף. יש לנו קבוצה כשרונית שיכולה להיות אולי בפלייאוף העליון, באמצע טבלה ולא להיאבק בתחתית. בית"ר? יש לנו מספיק צרות משלנו כדי להתרכז בהם". הבלם הוסיף: "אני מאוד מחובר לבית"ר ולטדי. כיך לחזור לפה, לא כיף להפסיד. אני לא חושב שהגיע לנו להפסיד. אבל ממשיכים הלאה". אגב, בעקבות העימות בניהם אתמול, עידן ורד התנצל בפני דני גולן. "העניין כבר מאחוריהם", אמרו בקבוצה.

שחקני הפועל חיפה ניסו קפילוטו, שלומי ארבייטמן מאוכזבים. ברני ארדוב
הפעם הם לא הצליחו לחזור מהפיגור. שחקני הפועל חיפה/ברני ארדוב

היום יגיע הקשר פיליפ יאזביץ' לוועדת משמעת בעקבות העימות עם ניר קלינגר ויואב כץ. כפי שפרסמנו, הקשר ביקש להתאמן לפני המשחק מול אשדוד, עלה על הדשא ושוחח עם חבריו מהקבוצה היריבה, התבקש לרדת מכר הדשא וענה לכץ, ששלח אותו לשיחה עם ניר קלינגר. המנג'ר כעס על יאזביץ' וביקש ממנו להוריד את בגדי האימון, מה שיוביל כנראה לעונש. יאזביץ' טוען כי הקבוצה חייבת לאפשר לו להתאמן כל עוד לא הגיעו להסדר.

ומה לקראת ינואר? אחרי הצטרפותו של שמואל שיימן, שערך אתמול בכורה במדים האדומים, ניר קלינגר שוקל לצרף גם קשר. כזכור, אתמול פרסמנו כי הפועל תל אביב והפועל חיפה פנו לחסן אבו זייד, אבל הוא מעדיף את ההצעה של מנחם קורצקי ונראה כי יצטרף לשם. קלינגר רוצה לצרף שחקן כנף או קשר אחורי ונראה כי בשלב זה הוא מוותר על בלם נוסף. בקבוצה פנו אתמול לעדן בן בסט, שכרגע מעדיף את ההצעות של בית"ר ירושלים ומכבי פתח תקוה.

במועדון התייחסו לעימות החריף שפרץ במחצית בין פיט פלטהאוזן וז'וליו סזאר, בעקבותיה הוחלף הברזילאי במחצית. אחד השחקנים סיפר: "פלטהאוזן העיר לז'וליו ואז הוא בעט בכסא ובבקבוקי המים שהיו שם. דני גולן הגיע וצעק עליו ואז אדילסון תפס אותו". במועדון לא אהבו את ההתנהגות של השניים, אבל אין כוונה להעמיד אותם בפני וועדת משמעת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully