וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום דרמות גדולות: גרין ביי בגמר ה-NFC, פיטסבורג בגמר ה-AFC

16.1.2017 / 9:02

שער שדה מ-51 יארד בשנייה האחרונה, אחרי מסירה ותפיסה מופלאה מצד ארון רוג'רס וג'ארד קוק, סידרו לפאקרס 31:34 בדאלאס. הסטילרס הסתפקו בשישה שערי שדה בדרך ל-16:18 בקנזס סיטי, שהייתה קרובה להשיג שוויון לקראת הסיום

ארון רוג'רס גרין ביי פאקרס. AP
וואו, איזה משחק ענק. רוג'רס/AP

אחרי שישה משחקי פלייאוף שהסתיימו עם הפרשים דו ספרתיים, הלילה (בין ראשון לשני) קיבלנו סופסוף את הדרמה הראשונה בפוסטסיזן הזה, כאשר גרין ביי ניצחה 31:34 בשנייה האחרונה בדאלאס ועלתה לגמר ה-NFC, בו תתארח אצל אטלנטה. במשחק השני של הלילה, פיטסבורג רשמה 16:18 בקנזס סיטי בזכות שישה שערי שדה והיא תגיע בשבוע הבא למשחק אצל טום בריידי וניו אינגלנד.

כריס בוסוול פיטסבורג סטילרס. Ed Zurga, AP
באתי, כבשתי, ניצחתי. בוסוול/AP, Ed Zurga

דאלאס - גרין ביי 34:31

הפתיחה של הפאקרס הייתה מושלמת. ארון רוג'רס נראה חד מהרגע הראשון, תפס את דאלאס לא מוכנה ועם 12 שחקנים על המגרש כדי לסחוט דגל קל וסיפק שלושה דרייבים נהדרים, שקבעו 3:21 לאורחים באמצע הרבע השני והשאירו את הקהל בג'רילנד בהלם.

גם שחקני הקאובויס נראו קצת המומים באותם רגעים, אבל דז בריאנט, עם כל הניסיון שלו, החל בקאמבק. התופס המצוין, שלפני שנתיים תפיסה שלו בוטלה והובילה להפסד פלייאוף אכזרי מול גרין ביי, קלט טאצ'דאון ל-40 יארד ובתוספת שער שדה, המחצית הסתיימה בנזק צנוע של מינוס שמונה, 21:13.

רוג'רס פתח את הרבע השלישי עם דרייב מושלם של 6 מ-6, כולל כמה מהלכים מופלאים במיוחד, בדרך לטאצ'דאון שהקפיץ את היתרון ל-15, אבל לדאלאס שוב היו תשובות. דאק פרסקוט קידם אותם לרדזון ונחטף, אבל מן העבר השני גם מספר 12 מסר לידיים הלא נכונות. בסופו של דבר, טאצ'דאון של ג'ייסון וויטן (הראשון שלו בפלייאוף בקריירה) צימק וטאצ'דאון שני של בריאנט, בתוספת ריצה אמיצה בהמרת שתי הנקודות מצד פרסקוט אחרי דרייב מצוין בכיכובו של אזיקייל אליוט, קבעו שוויון 28:28, עם 4:08 על השעון.

זה הספיק לרוג'רס כדי להזיז את השרשראות כמה פעמים ולסדר למייסון קרוסבי שער שדה קשה מאוד, מ-56 יארד, עם 1:33 על השעון. פרסקוט לא אמר נואש ומהר מאוד קידם את דאלאס, עד שדן ביילי קבע עוד שוויון, 31:31, עם שער שדה מ-52 יארד ו-35 שניות על השעון. רוג'רס הסתבך וכמעט איבד, אבל עם שלוש שניות על השעון, מצא בכדור בלתי אפשרי ל-35 יארד את ג'ארד קוק, שממש על הקו סיפק תפיסה אדירה. קרוסבי עשה זאת שוב ובשניית הסיום של המשחק, כבש מ-51 יארד וניצח את המשחק הגדול הזה.

רוג'רס סיים עם 356 יארד, צמד ואיבוד. קוק תפס ל-104 יארד וטאצ'דאון. מנגד, 302 יארד, שלושה טאצ'ים ואיבוד לפרסקוט, בריאנט תפס 132 יארד, אליוט רץ ל-125.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אזיקייל אליוט דאלאס קאובויס. AP
למרות הביתיות, הקאובויס הצעירים בחוץ. אליוט/AP

קנזס סיטי - פיטסבורג 18:16

למרות שהיה פחות איכותי מבחינה התקפית, גם המשחק השני של הלילה, שנדחה בכמה שעות בגלל הסערה שפקדה את מיזורי, סיפק דרמה וגם בו, קבוצת החוץ רשמה ניצחון דרמטי. הסטילרס חוזרים לגמר ה-AFC ויתארחו אצל טום בריידי וניו אינגלנד, זאת למרות שלא השיגו אף טאצ'דאון.

כריס בוסוול כיכב עם שישה שערי שדה עבור פיטסבורג וזה הספיק מול יכולת התקפית מאכזבת מצד הצ'יפס, שאומנם רשמו טאצ'דאון מוקדם, תשע דקות מהפתיחה, אבל לא השיגו עוד אחד כזה עד 2:43 לסיום. שם, ספנסר וור נכנס לאנדזון מיארד אחד ותחילה נדמה היה שהמרת שתי הנקודות הצליחה והמשחק הזה הולך לשוויון, אבל השופטים ראו תפיסה של אריק פישר על ג'יימס האריסון והחזירו את המהלך לאחור. משם, קנזס סיטי כבר פספסה ופיטסבורג השיגה את הדאון הראשון שהספיק לה.

בן רות'לסברג מסר 224 יארד ואיבוד, ליביון בל הכביר רץ ל-170 יארד ואילו אנטוניו בראון תפס ל-108. 172 יארד עם טאצ'דאון ואיבוד לאלכס סמית'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully