וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטלנטה העפילה לגמר ה-NFC, ניו אינגלנד בגמר ה-AFC

15.1.2017 / 6:26

הפאלקונס התגברו על פתיחה מהוססת והביסו 20:36 את סיאטל בזכות משחק נהדר של מאט ריאן (338 יארד ושלושה טאצ'דאונים). הפטריוטס הסתדרו עם יוסטון הלוחמנית בדרך ל-16:34 ושיא היסטורי של גמר חטיבה שישי ברציפות. דיון לואיס כיכב

מאט ריאן אטלנטה פאלקונס מול סיאטל סיהוקס. AP
רחוק ניצחון אחד מהסופרבול. ריאן/AP

חצאי הגמר האזוריים יצאו לדרך הלילה (בין שבת לראשון) עם הניצחון המוחץ של אטלנטה 20:36 על סיאטל. הפאלקונס יתארחו בדאלאס או יארחו את גרין ביי בגמר ה-NFC. במשחק השני של הלילה, ניו אינגלנד רשמה 16:34 מול יוסטון ועלתה לגמר AFC שישי ברציפות, שיא כל הזמנים. היא תארח שם את קנזס סיטי או פיטסבורג.

seperator

אטלנטה - סיאטל 20:36

אחרי הניצחון הזה, מאזן הפלייאוף של מאט ריאן עומד על 4:2, כאשר שני הניצחונות הגיעו מול הסיהוקס. הקוורטרבק של אטלנטה היה נהדר והוביל את המדורגת 2 ב-NFC להופעה התקפית שלא הותירה שום סיכוי להגנת האורחים, שפשוט לא הסתדרה בלי ארל תומאס הפצוע.

סיאטל דווקא פתחה נהדר וראסל ווילסון הוביל דרייב של 14 מהלכים ו-8:34 דקות בסיומו מצא את ג'ימי גרהאם לטאצ'דאון. אלא שאטלנטה הגיבה עם דרייב ארוך ראשון משלה וחויו ג'ונס תפס כדור באנדזון בתחילת הרבע השני ואיזן. סיאטל השיגה שער שדה, קיבלה את הכדור וראתה את השחקן הטוב ביותר שלה במשחק הזה, דווין הסטר שהצטרף רק לפני שבועיים, טס מצד לצד וכמעט משיג טאצ'דאון בהחזרה. אלא שעבירה שטותית החזירה את הכדור כל הדרך לתוך הרדזון של סיאטל וטעות של קו ההתקפה של הסיהוקס הובילה לסייפטי, ששינה לחלוטין את המומנטום.

עד להפסקה, אטלנטה שמה עוד 10 נקודות ללא מענה והשיטפון נמשך גם במחצית השנייה, כאשר טאצ'דאון של מוחמד סאנו לקראת הסיום השלים ריצת 3:29 לזכות המארחים וסגר את הסיפור, למרות שסיאטל עוד הצליחה לצמק מעט בזכות עוד ריצה אדירה של הסטר, שסיים עם 194 יארד בחמש החזרות. מאט ריאן היה אדיר עם 338 יארד ושלושה טאצ'דאונים ללא איבוד. דבונטה פרימן תפס ל-80 יארד ורץ לעוד 45. ראסל ווילסון סיים עם 225 יארד, שני טאצ'דאונים ושני איבודים מאוחרים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
דיון לואיס ניו אינגלנד פטריוטס מול יוסטון טקסאנס. AP
הופעה אישית נהדרת. לואיס/AP

ניו אינגלנד - יוסטון 16:34

לפי הליין בווגאס, זה אמור היה להיות אחד ממשחקי הפלייאוף הכי חד צדדיים אי פעם. בפועל, הטקסאנס נתנו פייט לא ונשארו בתמונה לאורך דקות ארוכות, אך לבסוף נכנעו ליריבה הרבה יותר חזקה מהם. כעת, ניו אינגלנד, שקבעה שיא היסטורי עם העפלה שישית ברציפות לגמר החטיבה, תמתין לראות האם קנזס סיטי תגיע לפוקסבורו בשבוע הבא או שמא זו תהיה פיטסבורג.

הפאטס פתחו בסערה ולמרות שבקושי החזיקו בכדור, עלו ל-3:14 ברבע הראשון בזכות טאצ'דאון בתפיסה וטאצ'דאון בהחזרת קיקאוף ל-98 יארד מצד דיון לואיס. כשנדמה היה שזה באמת הולך להיות נוקאאוט, ניו אינגלנד החלה לעשות שטויות ואיבוד של בריידי לצד פאמבל של לואיס בהחזרה נוספת, אפשרו ליוסטון לצמד ל-13:14. המחצית הסתיימה עם שער שדה שקבע 13:17.

ג'יימס וייט תפס לטאצ'דאון בתחילת המחצית השנייה, אבל הטקסאנס שוב סירבו להיכנע ושער שדה בתחילת הרבע האחרון הציב אותם במרחק פוזשן אחד בלבד. אלא שכאן ברוק אוסווילר החל לאבד את הראש ולמסור לידיים הלא נכונות, מה שאפשר ללואיס להשלים שלושער, הפעם עם ריצה מיארד אחד (השחקן הראשון אי פעם שמשיג טאצ'דאונים בתפיסה, ריצה והחזרת קיקאוף בפלייאוף) ולהבטיח את הניצחון.

בריידי לא היה בשיאו וסיים עם 18 מ-38 בלבד, כשהוא סובל לא מעט מההגנה הקשוחה של הטקסאנס בראשות ג'דייביון קלאוני. הוא כן מסר כמה כדורים ארוכים וסיפק 287 יארד, שני טאצ'ים ושני איבודים. 137 יארד באוויר לג'וליאן אדלמן, 95 לכריס הוגאן. 198 (23 מ-40), טאצ'דאון ושלושה איבודים לברוק אוסווילר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully