וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס: "הגול הראשון הרתיח אותי", נעים: "שמנו את הבעיות בצד"

14.1.2017 / 21:07

מאמן הפועל רעננה הפנים את המצב אחרי עוד הפסד, הפעם להפועל אשקלון: "אנחנו בשלב הזה קבוצת תחתית לכל דבר". נעים: "אנחנו שמחים להיות מעל הקו האדום אבל כרגע אין לכך חשיבות"

מאמן הפועל רעננה, חיים סילבס. מגד גוזני
המצב לא פשוט. סילבס/מגד גוזני

שבוע מוצלח מאוד עבר על הפועל אשקלון. אחרי שבאמצע השבוע שעבר סחטה נקודה מבית"ר ירושלים ודילגה מקום אחד בטבלה בזכות הורדת הנקודות של הפועל תל אביב, הערב (שבת) הקבוצה של יובל נעים השיגה ניצחון ליגה שלישי העונה על חשבונה של הפועל רעננה. הקבוצה מהשרון, לעומת זאת, ספגה הפסד ליגה רביעי ברצף, עם הפרש שערים של 11:1.

"הגול הראשון שקיבלנו הרתיח אותי", סיפר בסיום המאמן המפסיד חיים סילבס, "וגרם לנו להתחיל את המשחק בעצבים, ואחרי עוד מעשה חסר אחריות של שכר גם היינו צריכים להתמודד עם עשרה שחקנים. יחד עם זאת נלחמנו חזק וניסינו בכל הכוח לצמצם את הפער של היתרון המספרי. היו לנו מספיק מצבים בשביל לחזור למשחק אבל פשוט לא ניצלנו אותם. אנחנו מתקשים להבקיע שערים וזה לא סוד. אנחנו בשלב הזה קבוצת תחתית לכל דבר ואנחנו צריך להבין את זה.

"נצטרך לשנות טיפה את פני הקבוצה, להביא שחקנים חדשים ולגרום לווייב אחר בקבוצה. אנחנו צריכים יותר תחרות בסגל.
אני כל הזמן לוחץ את עצמי גם אם אני אחרי שלושה נצחונות רצופים. אני בא מתוח לכל משחק ותמיד רוצה לנצח, בטח ובטח אחרי שהרבה זמן לא ניצחנו ואנחנו מתדרדרים בטבלה".

על האדום של שכר" "אני לא יודע מה בדיוק קרה שם אבל אפשר היה לראות שהוא פחות שולט בעצמו, מתווכח עם השופט ומאבד את הראש. חבל מאוד שזה קרה".

ברון דגו, יובל נעים, ריף מסיקה, הפועל אשקלון. מגד גוזני
שבוע מוצלח. יובל נעים/מגד גוזני

יובל נעים: "ההרגשה מצוינת. הגענו למשחק הזה עם הרבה מאוד בעיות ושחקנים חסרים אבל ידענו לשים את הדברים האלה בצד. רעננה זאת קבוצה שאני אף פעם לא יודע איך לאכול אותה לפני ההתמודדות, אבל במשחק לא גדול שלנו באנו מאוד נחושים וזה מה שקבוצת תחתית צריכה. זה ניצחון מאוד משמעותי מבחינתנו. כמובן שאנחנו שמחים להיות מעל הקו האדום אבל כרגע אין לכך חשיבות.

"זה נכון שהלכנו אחורה למרות היתרון המספרי שלנו אבל אנחנו לא צריכים להתנצל על זה, בסופו של דבר ניצחנו. היו הרבה מקרים העונה שנמנעו מאיתנו ניצחונות ואני מעדיף שלא להיכנס אליהם, היום המזל היה איתנו. המטרה שלנו מתחילת העונה הייתה להילחם עם כמה שיותר קבוצות בתחתית והיום סיבכנו כמה מהן. ברגע שיגיעו השחקנים שאנחנו רוצים ויחזרו השחקנים המורחקים אנחנו נהיה קבוצה הרבה יותר טובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully