וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון מקביי יאמן את הראמס, אנתוני לין את הצ'ארג'רס

13.1.2017 / 7:36

הקבוצה שעברה לעיר המלאכים יוצאת לדרך חדשה עם מי שהחליף זמנית את רקס ריאן בבפאלו. היריבה העירונית הלכה על מתאם ההתקפה של וושינגטון, רק בן 30 וצירפה אליו כמתאם ההגנה החדש את וייד פיליפס

שון מקביי מתאם ההתקפה של וושינגטון רדסקינס. AP
המאמן הצעיר בליגה מאז 1938. מקביי/AP

בשעה שפלייאוף ה-NFL מתקרב לשיאו, ההתפתחויות אצל הקבוצות שלא העפילו מסרבות להיעצר ואחרי שאתמול (חמישי) הודיעו הצ'ארג'רס רשמית על עזיבת סן דייגו אחרי למעלה מחצי מאה ומעבר צפונה ללוס אנג'לס, הלילה גם הם וגם הקבוצה השנייה של העיר, לוס אנג'לס ראמס, התהדרו במאמנים חדשים.

מי שצפוי לאמן את הצ'ארג'רס הוא אנתוני לין, שהיה בשבועות האחרונים המאמן הזמני של בפאלו אחרי פיטוריו של רקס ריאן. לין בן ה-48 יהיה המאמן ה-16 בהיסטוריה של הצ'ארג'רס והמאמן האפרו-אמריקאי הראשון של המועדון. הוא יחליף בתפקיד את מייק מקוי, שפוטר מיד לאחר סיומה של עוד עונה מאזבת, בה רשמה הקבוצה מאזן 11:5 בלבד.

בצד השני של העיר, הראמס שכרו את שון מקביי, שבעוד שבוע וחצי יחגוג את יום הולדתו ה-31, מה שהופך אותו למאמן הצעיר ביותר בליגה כיום והצעיר ביותר שאימן קבוצה כלשהי בליגה מאז 1938. מקביי עבד בעונה החולפת כמתאם ההתקפה של וושינגטון וסייע לקירק קאזינס לרשום עונה מוצלחת.

כדי לסייע למקביי, הצליחו הראמס לשים את ידם על מתאם ההגנה וייד פיליפס, בן 69, שעובר מדנבר שם פיתח בשנתיים האחרונות הגנה ברמה היסטורית וזכה באליפות אחת. פיליפס החל לעבוד בליגה ב-1976, עשור שלם לפני שמקביי נולד, כך שהשילוב בין השניים צפוי להיות יוצא דופן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully