וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו סובחי מאושפז, מעצרו הוארך שוב עד יום שני

12.1.2017 / 21:38

בעלי בני לוד עדיין שוהה בבית החולים לאחר שאושפז עם היוודע החשדות בנוגע להלבנת הון, סחיטה באיומים, קבלת דבר במרמה ורישום כוזב במסמכי תאגיד שעומדים נגדו. שוטרים יושבים ליד מיטתו

אבו סובחי בעלי בני לוד. ברני ארדוב
עדיין ממתינים שישוחרר מאשפוז. אבו סובחי/ברני ארדוב

הותר לפרסם כי בעליה של קבוצת בני לוד מוחמד אזברגה, המכונה אבו סובחי, הוא בעלי הקבוצה שנעצר אתמול על ידי חוקרי להב 433. אזברגה חשוד בשורה של עבירות, בהן הלבנת הון, סחיטה באיומים, קבלת דבר במרמה ורישום כוזב במסמכי תאגיד. מרגע מעצרו אושפז אזברגה בבית החולים, מעצרו הוארך ביממה והערב הוארך מעצרו שוב עד ליום שני. בצמוד למיטתו בבית החולים נמצאים שוטרים ששומרים עליו בשל היותו עציר.

סנגוריו של אזברגה עורכי הדין לירן זילברשטיין, יצחק ליכטנשטיין ושוקרי אבו טביק אמרו בשיחה עם וואלה! NEWS: "אנחנו לא יודעים מה מיוחד פה. הוא כרגע מקבל טיפול רפואי ואנחנו מניחים שברגע שהמצב ישתפר, החוקרים יטיחו בפניו את החשדות ואז נוכל להגיב ולהתגונן".

חוקרי להב 433 מנהלים בימים האחרונים חקירה אליה קשורים מספר חשודים, כשעל פי החשד בבסיס החקירה פעילותן של מספר חברות כוח אדם העובדות בתחום אספקת עובדים בענף הבנייה, כאשר על פי החשד מאחורי החברות עומד חשוד שאינו מורשה להפעיל חברות כאלה המייבאות עובדים מחו"ל. על פי החשד, הוא הציב בקידמת החברות אנשי פיקטיביים כדי לעקוף את האיסור. על פי החשד, אבו סובחי פעל ביחד עם גורמים בחברות כדי לייבא עובדים מחו"ל שלא כדין, על כן ביצע עבירות של הלבנת הון בין היתר באמצעות הזרמת כספים פיקטיבית מקבוצת הכדורגל במטרה להלבין את הכספים.

  • עוד באותו נושא:
  • אבו סובחי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully