וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: הצ'ארג'רס הודיעו על מעבר מסן דייגו ללוס אנג'לס

12.1.2017 / 18:20

אחרי 55 שנים בדרום-מערב קליפורניה, החזיזים שבים למקום בו החלו את דרכם ב-1960. הסחבת בנושא האצטדיון הכריעה והיו"ר דין ספאנוס הודיע לקומישינר ולבעלי הקבוצות על ההחלטה המפתיעה

פיליפ ריוורס סן דייגו צ'ארג'רס. AP
שתי קבוצות ב-LA החל מהעונה הבאה. ריוורס/AP

עד לפני שנה, לא היו בלוס אנג'לס קבוצות NFL. החל מהיום (חמישי), יהיו בה שתיים.

כשנה אחרי שהראמס הגיעו מסנט לואיס לעיר המלאכים, הצ'ארג'רס הצטרפו אליהם והכריזו היום כי הם עוזבים את סן דייגו אחרי 55 שנים וחוזרים למקום בו החלו את דרכם, כשעתיים נסיעה צפונה משם, ב-LA. העונה הראשונה של הצ'ארג'רס הייתה בלוס אנג'לס ב-1960 ומיד אחריה הם עברו לסן דייגו, שם לא ממש קצרו הצלחות, עם הופעת סופרבול בודדת (ב-1995, תבוסה לסן פרנסיסקו) ובלי יותר מדי אווירה ביתית.

במועדון כבר הודיעו בליל אמש לקומישינר רוג'ר גודל ולבעלי הקבוצות בליגה על כוונתם להכריז על המעבר, זאת לאחר שבשנה שעברה ההצעה המשותפת שלהם ושל הריידרס למעבר ללוס אנג'לס נפלה, בעוד זו של הראמס התקבלה.

בליגה התעקשו כי הדברים אינם סופיים, אולם בשעות הערב יצא מכתב רשמי מהנהלת הצ'ארג'רס, וגם חשבון הטוויטר הרשמי של המועדון כבר שונה. היו"ר דין ספאנוס קיבל את ההחלטה לאחר שהתייאש סופית מנושא בניית האצטדיון החדש בסן דייגו, נושא שנמצא בסחבת של למעלה מעשור וחצי. לאחרונה צצו דיבורים גם על מעבר אפשרי של הריידרס מאוקלנד ללאס וגאס.

"החל מהיום אנחנו פותחים דף חדש ומתחילים פרק חדש ומלהיב כלוס אנג'לס צ'ארג'ס", כתב ספאנוס. "סן דייגו היתה הבית שלנו ב-56 שנים והיא תמיד תהיה חלק מהזהות שלנו. אין לנו אלא הערכת תודה על התמיכה שהאוהדים חלקו איתנו לאורך השנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully