וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמונה וחצי: 8 קבוצות ייאבקו בחצאי הגמר האזוריים ב-NFL

13.1.2017 / 10:00

כל ארבעת חצאי הגמר כבר התקיימו בעונה הסדירה החולפת, כך שלא מעט אקשן ורצון לנקמה צפויים. אטלנטה מחכה לסיאטל (שבת, 23:35), ניו אינגלנד מול יוסטון (ראשון, 3:15), דאלאס מארחת את גרין ביי (ראשון, 23:40) ופיטסבורג יוצאת לקנזס סיטי (שני, 3:20)

ריצ'רד שרמן סיאטל סיהוקס מול חוליו ג'ונס אטלנטה פאלקונס. AP
המפגש האחרון היה שנוי במחלוקת. ג'ונס מול שרמן/AP

שמונה קבוצות בלבד נותרו במרוץ לאליפות ה-NFL ואחרי סיבוב ווילד קארד לא מותח במיוחד, כולנו תקווה שחצאי הגמר בחטיבות השונות, שייערכו בשבת וראשון, יביאו עמן קצת יותר אקשן. ב-AFC, ניו אינגלנד מול יוסטון ופיטסבורג יוצאת לקנזס סיטי. ב-NFC, אטלנטה מארחת את סיאטל וגרין ביי מגיעה לדאלאס. כל המשחקים ב-FOX.

seperator

אטלנטה - סיאטל (שבת, 23:35)

פותחים בסערה, בג'ורג'יה דום, שם מאט ריאן ינסה להוכיח שהעונה הנהדרת שלו, שאולי תסתיים בתואר MVP, יכולה לסחוף את הפאלקונס גם להופעת פלייאוף מוצלחת ואולי אפילו לסופרבול.

אטלנטה ניצלה את המעידה של סיאטל במחזור ה-16 וחלפה על פניה בדרך להשגת שבוע החופש ולא פחות חשוב מכך, לאירוח המשחק הזה. הסיהוקס עברו את דטרויט עם תצוגה הגנתית משכנעת, אך יצטרכו לקבל הרבה יותר מראסל ווילסון כדי להתמודד עם התקפה שרשמה מספרים היסטוריים העונה. הקבוצות נפגשו בעונה הסדירה בסיאטל והמארחת ניצחה 24:26 במשחק נהדר, שהסתיים עם עבירה שלא נשרקה לטובת חוליו ג'ונס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ג'קובי בריסט ניו אינגלנד פטריוטס מול ג'יי ג'יי וואט יוסטון טקסאנס. AP
עם הקוורטרבק השלישי ג'קובי בריסט, הפטריוטס חגגו העונה על הראש של יוסטון/AP

ניו אינגלנד - יוסטון (בין שבת לראשון, 3:15)

בניגוד לשלושת המשחקים האחרים בשלב הזה, כאן מדובר במפגש שלפחות על הנייר הוא אחד החד צדדיים בתולדות הפלייאופים ב-NFL. הפטריוטס מקבלים יחס של פלוס 16, הגבוה ביותר במשחק פלייאוף כלשהו מאז 1998 ואחד הגבוהים אי פעם וקשה לראות את הטקסאנס מדהימים את פוקסבורו.

ברוק אוסווילר, שדווקא היה לא רע בניצחון על אוקלנד הפצועה, אמור לשמור על מקומו למרות שטומי סבאג' התאושש מזעזוע המוח, אלא שבצד השני תתייצב ההתקפה המפחידה בראשות טום בריידי, שניצחון ישלח אותו בפעם השישית ברציפות לגמר ה-AFC. הקבוצות נפגשו במחזור השלישי והפטריוטס דרסו עם 0:27 ביתי, למרות ששיחקו עם הקוורטרבק השלישי שלהם, ג'קובי בריסט.

שחקני קנזס סיטי צ'יפס חוגגים. Charlie Riedel, AP
הצ'יפס יכולים להתמודד עם ההתקפה המאיימת של פיטסבורג?/AP, Charlie Riedel

קנזס סיטי - פיטסבורג (שני, 3:20 - נדחה)

הסטילרס אומנם ניצחו ב-18 הפרש את מיאמי, אבל לאורך יותר מדי רגעים במשחק הביתי בפיטסבורג הם התקשו ורק כמה טעויות גדולות של מאט מור עזרו להם לברוח. מי שכיכב בסיבוב הקודם היה ליביון בל, בעוד בן רות'לסברג ואנטוניו בראון התחברו בדקות הפתיחה לשני טאצ'דאונים ארוכים ומשם והלאה נעלמו. מול קנזס סיטי החזקה ואנדי ריד, שועל הקרבות הוותיק, היכולת הזו כנראה שלא תספיק.

הצ'יפס סיפקו עונה סדירה מצוינת והם רוצים לנצל את הביתיות שהשיגו במחזור הסיום כדי לחזור לגמר החטיבה לראשונה מזה 23 שנים. טייריק היל יחפש לרשום עוד מהלך גדול ואלכס סמית' ינסה לספק משחק נקי מטעויות. קנזס סיטי כבר ראתה את פיטסבורג העונה, במשחק חוץ במחזור הרביעי ואז זה נגמר רע מאוד מבחינתה, עם 43:14 כואב.

המשחק בין קנזס סיטי לפיטסבורג נדחה ללילה שבין ראשון לשני

ארון רוג'רס גרין ביי פאקרס. Michael Perez, AP
ינסה להרוס לדאלאס את החלומות. רוג'רס/AP, Michael Perez

דאלאס - גרין ביי (ראשון, 23:40)

האם הקאובויס בדרך לסופרבול? ההתקפה האדירה של דאלאס הטיסה את הקבוצה למקום הראשון ב-NFC ואפשרה לשחקנים של ג'ייסון גארט לנוח קצת לפני הפלייאוף. כעת, ההגנה תצטרך להתמודד עם ארון רוג'רס ולנסות לנצל את הביתיות. הקוורטרבק של גרין ביי סיפק עוד הייל מרי והוביל את האורזים לניצחון מוחץ על ניו יורק ג'איינטס.

במפגש בין הקבוצות בעונה הסדירה, דאלאס ניצחה 16:30 מרשים מאוד בחוץ, אבל מאז הפאקרס הספיקו להשתפר משמעותית, כך שצפוי משחק צמוד יותר הפעם. לשתי הקבוצות גם יש היסטוריית פלייאוף ארוכה עם שבעה מפגשים, כאשר האחרון מביניהם היה לפני שנתיים בלבד והסתיים ב-21:26 דרמטי לפאקרס, עם אותה תפיסה מבוטלת של דז בריאנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully