וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: לחצים על טביב למנות את לוזון במקום בן שמעון

11.1.2017 / 8:09

הבעלים כרגע מגבה את המאמן הנוכחי, ממנו קיימת אכזבה גדולה במועדון: "שיחקנו עם ארבעה מגנים, אין לזה שום קשר לכדורגל". מויסס בריטו, קשר מהליגה הברזילאית השנייה, בוחן הצעה מהקבוצה

צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: ניב מעוז

1. חדר ההלבשה של בית"ר ירושלים בסיום ה-1:1 אמש (שלישי) מול הפועל אשקלון היה מלא ייאוש. הקבוצה לא מצליחה לחבר שני ניצחונות ליגה רצופים ולייצר מומנטום. הפעם האחרונה שבית"ר הגיעה למחזור ה-17 מבלי לעשות שני ניצחונות רצופים הייתה אי שם בעונת 2004\2003. באותה עונה הצטרף לבית"ר הילד מאשקלון, ברק יצחקי, שהיום כבר הצמיח שיערות לבנות, בדיוק כמו אוהדי בית"ר.

2. 2,200 אוהדים של בית"ר ירושלים הגיעו לאשקלון ומילאו כל פינה ביציע. אלה שהזמינו כרטיסים בהזמנה מוקדמת נאלצו להידחק קרוב לשעה בחלון צפוף וארעי שארגנו לקראת המשחק. בבית"ר אמרו על כך בסיום: "לא מגיע לשחקנים ששיחקו היום מול קהל כזה. אנשים באו באמצע השבוע עד לכאן, מילאו את היציע והשחקנים עשו טובה שהם משחקים. איך שחקנים מרשים לעצמם לא לאכול את הדשא, מה הם עשו העונה או בקריירה שהם יכולים לבוא ככה למשחק?".

עוד בנושא:
בית"ר ירושלים סיימה ב-1:1 מול 8 שחקנים של הפועל אשקלון
בן שמעון אחרי התיקו: "משחק מוזר, באים בטענות רק לעצמנו"

המהומה במשחק בין הפועל אשקלון לבין בית"ר ירושלים. לירון מולדובן
"איך הם יכולים לבוא ככה למשחק?". שחקני בית"ר/לירון מולדובן

3. רן בן שמעון אמר בסיום מספר פעמים ש"השחקנים עשו מאמץ גדול, שחקנים שיחקו לא בעמדות שלהם". בבית"ר ביקרו את המאמן על כך: "כל מי ששיחק כאן יותר טוב מהשחקן המקביל באשקלון. אז מה אם איינבידר ועידן ורד לא שיחקו, זאת סיבה שהקבוצה הכי חלשה בליגה תהיה שווה שלושה או ארבעה שערים בחצי הראשון? אחרי שרן העביר את עוזר ראלי לקישור הגענו למצב הזוי שאנחנו משחקים מול קבוצה שעומדת עם עשרה שחקנים מאחורי הכדור ואנחנו עם ארבעה מגנים במגרש כשהייסטר וראלי בכנפיים. אין לזה שום קשר לכדורגל".

4. אלי טביב המשיך לתת גב לבן שמעון אחרי המשחק. על הבעלים מופעלים לחצים כבדים לעשות שינוי בעמדת המאמן ולכוון להבאתו של גיא לוזון. גורם במועדון אמר אתמול: "טביב לא טיפש, הוא יודע שצריך שינוי אבל יש לו את הסיבות שלו. זה על גבול המוזר מה שקורה כאן, יש תחושה כללית שלרן אין כמעט השפעה על הקבוצה ואף אחד לא עושה עם זה כלום".

5. ז'והאן אודל מתח שריר בחימום וברגע האחרון לידור כהן פתח במקומו. בבית"ר עשויים לחתוך את הקשר בקרוב. מי שמועמד להצטרף לקבוצה הוא הקשר ההתקפי הברזילאי מויסס בריטו בן ה-30, ששיחק בעונה האחרונה בקבוצת וילה נובה מהליגה השנייה בברזיל וכבש צשעה שערים. השחקן בוחן הצעות נוספות וצפוי לתת תשובה בימים הקרובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
רן בן שמעון מאמן בית"ר ירושלים (אמצע) עם אלי טביב. לירון מולדובן
ממשיך לתת גיבוי. טביב ובן שמעון/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully