וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: מגעים עם ישראל זגורי שעשוי להצטרף

11.1.2017 / 20:30

המלאבסים במשא ומתן עם הקשר שרשאי לעזוב את הפועל תל אביב. במועדון קיימת ביקורת על דני עמוס, אבל מתיחות עם שוער המשנה צחי גיגי שלא מוכן לחתום על חוזה חדש גורמת לספסולו

ישראל זגורי שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
אורז בדרך למושבה. ישראל זגורי/יוסי ציפקיס

מכבי פתח תקוה נמצאת במגעים עם הקשר ישראל זגורי, שרשאי לעזוב את הפועל תל אביב ללא תמורה לאחר שלא הסכים לקבל את הקיצוץ שהוצע על ידי ההנהלה החדשה. המלאבסים מנהלים משא ומתן עם הקשר והוא עשוי להיות ההחתמה הראשונה שלהם בינואר.

במועדון עדיין מחכים לשחרור של עדן בן בסט, אבל לא במקביל מחפשים אופציות אחרות. ניראל מחפוד ששוחרר רשמית וכבר סיכם בבני לוד, חתם ברגע האחרון בהפועל רמת גן באמצעות סוכנו אדם קידן.

שוער מכבי פתח תקוה דני עמוס. יוסי ציפקיס
נשאר בשער. דני עמוס/יוסי ציפקיס

רק לפני שלושה מחזורים נכנס אבי לוזון לחדר ההלבשה ורטן על העובדה שהקבוצה שלו סופגת יותר מדי שערים בתוספת הזמן. זה קרה אחרי צמד המשחקים מול מ.ס אשדוד ובית"ר ירושלים, בהם הקבוצה ספגה בדקות האחרונות של המשחק את השיוויון ואיבדה ארבע נקודות יקרות. לוזון כיוון בעיקר למשחק הביתי מול מכבי חיפה (2:2 בסיבוב הראשון), אז ספגה הקבוצה בתוספת הזמן מרגלי שובל גוזלן. אתמול, לאחר המשחק, רפואה כינה את שחקניו "נאיביים", בעוד שלוזון שהיה נסער מהתוצאה נכנס לחדר ההלבשה וצעק עליהם: "איך זה שוב קורה לנו? איך?". מי שספג ביקורת על יכולתו היה דני עמוס. צחי גיגי מסרב בינתיים לחתום על חוזה חדש ורוצה לעזוב בתום העונה, ונראה שזאת אחת הסיבות למתיחות בין הצדדים. "צחי עושה טעות, הוא צריך לחתום על חוזה חדש ולפתוח את התחרות. הוא לא פחות טוב מדני עמוס. למועדון אין אינטרס לתת לשוער שלא רוצה להיות פה לטווח ארוך לשחק", אמרו בקבוצה.

נקודות האור במשחק הם שוב, גיא מלמד ודור אלו. המגן רשם את הבישול הרביעי העונה, אחד פחות מראדי, וואקמה ומיכה שמחזיקים בחמישה בישולים. יחד איתו ברשימה ממן, בוזגלו ומדוניאנין, כשאלו הוא המגן היחיד בצמרת רשימת המבשלים. "אני חשוב שזה אחד השערים היפים שהבקעתי, אבל זה נגמר עם טעם רע. הגול בסיום מאוד כואב, האווירה קשה, אווירה של הפסד", אמר גיא מלמד, שוב הוכיח אתמול שהוא נמצא בכושר הבקעה נהדר (שלושה שערים בארבעה משחקים). "אני חושב שזה כן נכון ללכת קדימה, כי עובדה שלא הגיעו מולנו למצבים. זה כואב, לא יודע לומר מה הבעיה. בטוח שהצוות יסיק את המסקנות ונגד מכבי חיפה יהיה טוב יותר". "קובי רפואה נתן לי ביטחון בהתחלה לא הצלחתי להבקיע, אבל הוא המשיך לתת בי אמון. אני מצפה מעצמי ליותר, אבל הכיוון הוא טוב", סיכם החלוץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully