וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: שמואל שיימן סיכם לעונה וחצי, החתימה הרשמית בהקדם

11.1.2017 / 7:20

מגן הפועל תל אביב, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, סגר את תנאיו עם ראשי המועדון ועד מחר צפויה פגישה במטרה לחתום על ההסכם. המגן קיצץ בשכרו כדי להגיע, אך קיבל בתמורה חוזה ארוך יותר

שחקן הפועל תל אביב שמואל שיימן מול שחקן הפועל רעננה אלכסנדר קרניצקי. ברני ארדוב
עובר לכרמל. שיימן/ברני ארדוב

מגן הפועל תל אביב, שמואל שיימן, סיכם הלילה לעונה וחצי בהפועל חיפה. הצדדים אמורים לקבוע פגישה שתתקיים היום או מחר, במטרה לחתום על העסקה. שיימן, שעל מועמדותו לאדומים פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, הפחית בשכרו בהפועל תל אביב במטרה לסכם בקבוצה, אבל בתמורה הקבוצה נתנה לו חוזה לעונה וחצי ולא עד תום העונה כפי שדובר תחילה. שיימן בן ה-29 חוזר בימים האחרונים על ידי מכבי פתח תקוה, שהבינה כי הוא אמור לחתום על חוזה אצל יואב כץ ולכן ויתרה על שירותיו. הצדדים קבעו להיפגש היום, אך ייתכן כי הפגישה תידחה ותתקיים מחר בשל העובדה שלקבוצה מצפה משחק הערב.

חיפה תנסה להשיג סיכום עם פיליפ יאזביץ' לגבי עזיבה תמורת פיצוי. הקשר דורש פיצוי מלא בעוד שבמועדון מציעים לו את משכורות ינואר ופברואר. אם השחקן לא יסכים להצעה, ייתכן שבהמשך במועדון יודיעו לו כי עליו להתאמן בנפרד. הקבוצה תארח הערב את מ.ס אשדוד, כשמהמשחק ייעדר ככל הנראה חיים מגרלשווילי שאינו חש בטוב. דור מלול אמור לפתוח בעמדת המגן השמאלי, לירן סרדל בימין וברונו פניירו במרכז הקישור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully