וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות חוסר הוודאות: רוני לוי עשוי לעזוב את אנורתוזיס פמגוסטה

9.1.2017 / 17:14

ההנהלה מתפרקת, המצב הכלכלי לא ברור, שחקנים משוחררים ורכש לא מגיע. כחודשיים וחצי לאחר שחזר לקדנציה שנייה במועדון הקפריסאי, לא ברור האם המאמן הישראלי ימשיך בתפקידו

מאמן מכבי חיפה רוני לוי. אדריאן הרבשטיין
למד שוב שבליגה הקפריסאית המצב לא יציב. לוי/אדריאן הרבשטיין

רוני לוי עשוי לעזוב את אנורתוזיס פמגוסטה אחרי כחודשיים וחצי בתפקיד, כך נודע לוואלה! ספורט. המאמן הישראלי, שחזר לקדנציה שנייה בקפריסין בסוף אוקטובר ורשם ארבעה ניצחונות, חמישה הפסדים ותיקו אחד, נמצא בעמדה בעייתית בעקבות חוסר הוודאות במועדון.

נשיא המועדון חריסטוס פולאידס התפטר כבר לפני כחודש, ולאחר מכן עזב גם סגנו. הנהלת אנורתוזיס לא מוצאת מקורות כספיים כדי לספק לרוני לוי את החיזוק שהובטח לו כאשר חתם, ובינתיים אחד השחקנים הספרדים (חוסה ריוס) כבר שוחרר ועוד כמה נמצאים על סף פרידה.

במועדון הביעו שביעות רצון מהעבודה של המאמן עד כה, אחרי שקיבל את הקבוצה עם ניצחון אחד בלבד ובמשבר אמון מול האוהדים. באנורתוזיס מקווים שלוי ימשיך אחרי שחתם לשנה וחצי, אך מבינים שהסגל שהוגדר כחלש ביותר בתולדות המועדון זקוק לרענון שכרגע אין ביכולתם לבצע.

לוי, שחגג את יום הולדתו ה-50 ב-14 בנובמבר האחרון, פרש ממשחק ב-1997 ומאז אימן בנוער של מכבי חיפה, בקבוצה הבוגרת של הירוקים פעמיים (2008-2003 ו-2016-2015), את מכבי פתח תקוה, אוניראה הרומנית, בית"ר ירושלים בשתי קדנציות (2011 ו-2014-2013), את סטיאווה בוקרשט, מכבי נתניה וגם את אנורתוזיס פמגוסטה (2013-2011). כזכור, בקיץ האחרון ואחרי ההדחה המביכה מאירופה מול נומה קליו האסטונים, נפרד לוי ממכבי חיפה ולאחר מכן חזר לוי לאנורתוזיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully